Cześć! jestem Kasia.

Po ponad rocznej przerwie coś mnie natchnęło, żeby wrócić.




Po ponad rocznej przerwie coś mnie natchnęło, żeby wrócić.

Nie było mnie tak długo, że pewnie już nikt nie pamięta kim jestem, dlatego pomyślałam że warto przedstawić się ponownie, powiedzieć coś o sobie i o planach wobec mojego dalszego prowadzenia bloga.

Jak sam tytuł wpisu mówi, mam na imię Kasia,niedawno obchodziłam swoje 18 urodziny, a za namową kilku bardzo ważnych dla mnie osób  zdecydowałam że wreszcie wrócę do prowadzenia bloga, bo jak nie teraz to kiedy? Wymówka, że mam zbyt mało wolnego czasu to chyba jednak tylko wymówka, bo skoro udaje mi się znaleźć czas na mnóstwo bezsensownych i nieproduktywnych  rzeczy, to lepiej je zastąpić czymś, co na nowo może mnie zainspirować, "wciągnąć" i co tak naprawdę mnie rozwija.



A co planuję Wam przekazywać? Gdy powiem, że mam ochotę i zamiar pisać na temat mody, kosmetyków zabrzmi to okropnie standardowo, nie kreatywnie, nudno i być może nawet Was zniechęcić, więc co Wy na to, że jako ogólny temat mojego bloga obiorę sobie po prostu mój styl, moje życie (bez obaw, od tej bardziej kreatywnej i inspirującej strony) oraz wszystko co tylko wyda mi się na tyle atrakcyjne, abym mogła się tym podzielić z Wami.

Szukam inspiracji, a jedną z nich, mam nadzieję, że będzie prowadzenie tego bloga :)
Trzymajcie kciuki!


You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Fajnie!:) Trzymam kciuki i będę obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że wróciłaś mam nadzieje że na dłużej bo fajnie piszesz :)

    Pozdrawiam
    (ps. obserwuje, jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj)
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Kasiu! Oby tak dalej z niecierpliwoscią czekam na kolejne posty ����������

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze masz pomysł. Tacy ludzie kreatywni są najlepsi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuję bardzo. ogromnie miło słyszeć takie słowa ♥

      Usuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram