3 shades of: stripes




W szafie warto mieć kilka ubrań i dodatków, które można razem komponować na przeróżne sposoby, a jednym z takich ciuchów mojej szafie jest zwykła bluzka w paski z lekko wyciętym dekoltem na plecach. Nie sztuką jest posiadanie wielu ubrań, które mają ograniczone możliwości komponowania ich z innymi, ale posiadanie takich rzeczy, do których możemy dobierać przeróżne dodatki, które mogą zmieniać całkowicie charakter danej stylizacji. 




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            






Czerń jest kolorem, którego możemy używać w wielu stylizacjach ze względu na jego uniwersalność. Możemy go komponować praktycznie z każdym kolorem i wzorem a dobór odpowiednich dodatków określa charakter stylizacji. Ja wybrałam gruby pasek, skórzaną kurtkę i czarne Nike. Ta wersja kolorystyczna zdecydowanie należy do moich ulubionych i w niej czuję się najbardziej komfortowo.




kurtka - Sinsay
spodnie - H&M
buty - Nike Air Force 1 Low
pasek - Cropp




Kolejną opcją jest ta bardziej swobodna, z jasnymi jeansami typu "MOM". Postanowiłam dodać do tego zestawu czarny kapelusz i błyszczące oksfordki. 




spodnie - second hand / United Cololors of Benetton
buty - McArthur
kapelusz - Stradivarius
zegarek - Parfois


                         Czasami do zwykłej bluzki wystarczy założyć najbardziej klasyczną czarną spódnicę, aby wyglądać elegancko, ale zarazem całkiem zwyczajnie, i właśnie to świadczy o uniwersalności naszych ubrań, kiedy stylizacja świetnie nadaje się na różnego rodzaju okazje a dobór dodatków jedynie podkreśli ostateczny jej wydźwięk.




spódnica - New Yorker


A do której stylizacji wy przekonujecie się najbardziej? Też jesteście zdania że nie ma to jak mieć w szafie kilka uniwersalnych ciuchów i uruchomić swoją wyobraźnię w poszukiwaniu nowych pomysłów na połączenie ich w ciekawe stylizacje?

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Stylizacja ze spodniami wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 stylizacja moją ulubioną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobną bluzeczkę, to prawda można z jedną
    rzeczą tak pokombinować, ze można stworzyć wiele stylizacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie! czasami trzeba włączyć wyobraźnię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzałam kilka Twoich postów i jestem pod wrażeniem! Bardzo ładny wygląd bloga, zdjęcia i tekst. Obserwuje! ;)

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram