A little bit of spring


Nareszcie pożegnaliśmy zimę i pojawia się upragniona wiosna. Pogoda za oknem zachęca nas do spędzenia chociaż chwili na świeżym powietrzu zamiast do spania. Przede wszystkim nastraja pozytywnie do działania a nawet pewnych zmian. U mnie jedną z pierwszych było wprowadzenie odrobiny koloru do mojego otoczenia a nawet wyglądu.

Nie jestem wielbicielką innych kolorów na powiekach poza czernią i brązem, ale nie mogłam się oprzeć panującej dookoła aurze radości i pojawiających się kolorów, więc wybór padł na róż z odrobiną fioletu.

Do makijażu użyłam jedynie kilku podstawowych kosmetyków.
Oprócz podkładu z Maybelline i korektora KOBO, podkreśliłam brwi paletką przeznaczoną do ich konturowania od KOBO oraz użyłam rewelacyjnej paletki od MAKEUP REVOLUTION.
Nie jest to paletka z wyższej półki, jednak dla mnie, amatorki makijażu sprawdza się świetnie ze względu na dosyć dobrą pigmentację, dosyć dużą gamę kolorów i cenę.







Paletka MAKEUP REVOLUTION 

Pogoda działa na moją korzyść i mam nadzieję że nie tylko ja zostałam zarażona pozytywną energią :)


You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Podobno pogoda ma się popsuć... Ładny ten makijaż. Taki delikatny. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję że mimo wszystko utrzyma się tak jak najdłużej :)

      Usuń
  2. Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram