Royal blue #1

Płaszczyk - click /  Sukienka letnia - click / Sukienka - click / Torba - click / New Balance - click / Sneakers - click / Okulary - click / Baleriny - click
Wiosna od kilku lat kojarzy się z wszechobecnymi pastelami, które od kilku lat cieszą się ogromnym powodzeniem podczas tej pory roku, jednak ja, pomimo sympatii do tych kolorów, postawiłam na mocniejsze kolory. 
Niebieski, a konkretniej odcień o nazwie "royal blue" to kolor pełen życia, który z odpowiednimi dodatkami może wyglądać promiennie, wiosennie a nawet elegancko i dostojnie.
Akurat w moim przypadku znalazł on zastosowanie w codziennej stylizacji gdzie w jego kolorze są płaszczyk i buty. 
 
 • • • 
Płaszczyk - F&F
T-shirt - New Yorker
Kardigan - Reserved
Spodnie - H&M
Buty - Adidas Zx 700 K
Torba - Sinsay

Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

14 komentarzy

  1. Uwielbiam ten kolor :) Choć z racji iż mój "styl" ogranicza się do niewielu kolorów w odzieży to wolę ów barwę jako dodatek - czy naszyjnik, kolczyki, kolor paznokci albo fragment makijażu :)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że jedyna rzecz w mojej szafie, oprócz pokazanego w tym poście płaszczyka i butów, to niebieska marynarka. Również mam niewiele rzeczy w tym kolorze, ale zawsze ożywią stylizację :)

      Usuń
  2. Śliczny jest ten kolor, sukienka po prawej bardzo mi się podoba <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie wszelkie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci ten kolor! :)
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest naprawdę świetna. No newbalansy również. Jakoś ten kolor średnio mi leży, te dwie rzeczy bym chętnie przygarnęła nawet w takim odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć pełnej garderoby w tym kolorze. Rozumiem, że są różne gusta :)

      Usuń
    2. Jasne, że nie, chociaż są tacy, którzy mają tylko czarne ciuchy... Są ci, którzy lubują się w szarościach i to im w zupełności wystarczy. Jeszcze inni wolą biel (mój współlokator... jak robi pranie to pozdrawiam, już nie wspominając, że nastawia je na 2, 3 godziny...).

      Usuń
    3. Ja kocham szarości, czernie i biele, ale zdarzają się dni, kiedy dostaję szału kiedy mam się ubrać znowu w takie kolory kiedy za oknem piękna pogoda! Kocham te kolory, ale kobieta zmienną jest i chociaż się zarzekam że nie lubię kolorów, to czasami coś mnie strzeli! :D

      Usuń
  6. Płaszczyk piękny, kolor idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię ten kolor,ale mało mam go w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram