Spring vibes

Właśnie nadszedł wyczekiwany weekend majowy. Dla niektórych to upragnione dni wytchnienia, a dla maturzystów czas na ostatnie powtórki i r...



Właśnie nadszedł wyczekiwany weekend majowy. Dla niektórych to upragnione dni wytchnienia, a dla maturzystów czas na ostatnie powtórki i relaks przed egzaminami. Dzisiejsza pogoda, jaka zastała mnie podczas wizyty w Katowicach była po prostu wspaniała! Pozwoliła poczuć nadciągający czas odpoczynku od szkoły i mam nadzieję że reszta tych dni będzie równie piękna.


Ja kolejny raz postawiłam na wygodę i wybrałam jeansy typu MOM, jednak aby nie było zbyt sztampowo, założyłam zwiewny top na ramiączkach. Swoją drogą, ten krój bluzek ma świetną i oczywistą nazwę, a mianowicie m.in. w sklepach internetowych możecie je znaleźć pod nazwą : "cold shoulder".


























Połączenie klasycznych spodni i bluzki o eleganckim charakterze może nadać niejednej stylizacji niebanalności, przy czym nie traci ona na wygodzie.
Do całości dobrałam czarny, męski pasek, również w kolorze czarnym skórzaną kurtkę, z którą nie rozstaję się od wiosny do jesieni, wygodne lakierowane oksfordki, torebkę oraz szal.



/ pants • Teddy's (secondhand) / top • H&M • similar here and here / leather jacket • sinsay /
/ bag • sagan (secondhand) / shoes • McArthur • similar here / scarf • New Yorker /








You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Te spodnie są geeeenialne ! To super, że takie perełki można upolować w 2nd handach <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zachwycona tym faktem, a spodnie trafiły do grona moich ulubieńców! <3

      Usuń
  2. super zestawiona stylizacja;) uwielbiam taki minimalizm
    bluzka-cudo<3
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim SH dorwałaś takie spodnie? No ja nie mogę w "normalnych" sklepach znaleźć takich, idealnych, a tutaj proszę. Jestem podłamana i koniecznie muszę się przejść po tych sklepach, bo spodnie za mną chodzą i chodzą...
    Nazwa tej bluzki mnie po prostu rozwaliła... Jakie to oczywiste :D
    Maturka? Więc powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do spodni to cierpliwości. Trzeba mieć wenę żeby znaleźć coś fajnego. Ja sama jestem w szoku ze byłam w stanie coś takiego znaleźć 😂 i na szczęście w tym roku nie pisze matury, ale jestem równie zestresowana, bo mój chłopak pisze 😋

      Usuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram