Treasures from secondhand #1

Nie od dziś wiadomo, że sklepy typu "secondhand" są skarbnicą modowych perełek i rajem dla osób, które lubią szukać, szperać i pr...


Nie od dziś wiadomo, że sklepy typu "secondhand" są skarbnicą modowych perełek i rajem dla osób, które lubią szukać, szperać i przebierać w niezliczonej ilości ubrań. Osoby, które poszukują czegoś nietuzinkowego, oryginalnego a czasami nawet markowego za niewielką cenę, doskonale wiedzą do jakich secondhandów zaglądać. Ale ten rodzaj zakupów nie jest zarezerwowany tylko dla wytrawnych poszukiwaczy unikatowych ubrań. Wystarczy odrobina wolnego czasu, chęci i pomysłu.

Od jakiegoś czasu trwa moja dobra passa i zazwyczaj każdy mój wypad do sklepu z używaną odzieżą kończy się sukcesem w postaci naprawdę unikatowych rzeczy. Tym wpisem chciałabym zacząć serię postów dotyczących moich "łupów". Być może obudzi to waszą kreatywność przekona i zachęci do wypadu do seconhandu. 

W pierwszym poście chciałabym pokazać dwa sweterki które udało mi się kupić w ostatnim czasie, oraz dwie pary jeansów. Obydwa sweterki są ogromnie mięciutkie i co najważniejsze - jeden z nich ma golf, a drugi półgolf. Pokochałam ten rodzaj kołnierza, który niewątpliwie spisał się podczas zimniejszych dni. Za każdego z nich zapłaciłam 7 zł.



Niedawno przekonałam się do spodni typu boyfriend, a te, które niedawno kupiłam nie dość, że są ogromnie wygodne, to jeszcze są firmy United Colour of Benetton. Zapłaciłam za nie 13 zł.
Kolejne spodnie mają podwyższony stan i w mojej szafie nie mam chyba wygodniejszych spodni. Kosztowały mnie 5 zł.


Czasy, kiedy zakupy w seconhandach były uważane za ogromny wstyd już dawno minęły a ja sama nigdy nie miałam problemu z odwiedzaniem takich miejsc i kupowaniem tam. Poszukiwanie nowych rzeczy w takich sklepach przynosi mi o wiele więcej frajdy niż w zwykłych sieciówkach.

Na pewno niedługo pojawią się stylizacje zawierające ubrania z secondhandu.



You Might Also Like

11 komentarzy

  1. To prawda, że w sh można znaleźć świetne rzeczy za grosze. Bardzo podobają mi się te jeansy z podwyższonym stanem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do szukania, bo naprawdę warto! uwielbiam te spodnie! :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę osobom, które w sh znajdują prawdziwe perełki. Niestety ja nie posiadam umiejętności szukania i znajdywania takich świetnych rzeczy.

    Jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem - zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu ;) Wtedy zaobserwuje twój blog!
    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie z wyskoim stanem świetne

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy! Ja jakoś ostatnio zaniedbałam moje wypady do sh, ale mam nadzieję, że niedługo to nadrobię! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne rzeczy znalazłaś ! Ja jakoś nie odnajduje się dokońca w 2nd handach…ale czasami wejde i znajdę coś fajnego :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :D ja również lubię chodzić po takich sklepach! :D
    Lecz jedyny problem jest taki, że nigdy nie mogę dostać fajnych spodni :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te golfy! Często chodziłam do Secondhandów i czasami nadal chodzę, nie uważam tego za wstyd, bo można tam znaleźć wiele fajnych i tanich rzeczy :) Fajny post!

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram