Two ways to curly hair.

Tak to już niestety jest, że posiadaczki prostych włosów marzą o falach, lokach, z kolei dziewczyny, które mają burzę loków chciałyby aby b...


Tak to już niestety jest, że posiadaczki prostych włosów marzą o falach, lokach, z kolei dziewczyny, które mają burzę loków chciałyby aby były one proste. Ja zaliczam się akurat do tej pierwszej grupy i mam za sobą wiele eksperymentów mających na celu chociaż minimalne podkręcenie moich ekstremalnie prostych włosów. Chciałabym się z Wami podzielić moimi dwoma ulubionymi sposobami robienia fal za pomocą prostownicy.


Przed rozpoczęciem jakichkolwiek zabiegów na włosach, w których główną rolę odgrywa wysoka temperatura, a w tym przypadku prostownica, warto je wcześniej na to przygotować. Ja używam odżywki w sprayu od Marion, który oprócz termoochrony oferuje większą objętość włosów.























Pierwszy przedstawiony przeze mnie sposób zakręcenia włosów daje efekt dosyć grubych fal (w zależności od grubości prostownicy). Wystarczy wykonać kilka ruchów, aby włosy zyskały na objętości i nabrały całkiem innego wyrazu. 








Sposób wykonania:

Nabieram kosmyk, który ustawiam w prostownicy ustawionej poziomo. Kosmyk przerzucamy do tyłu nad prostownicą (jeżeli kosmyk nad prostownicą przerzucimy do przodu, w kierunku twarzy, loki będą zakręcone w kierunku " do wewnątrz" a nie na zewnątrz. Dobrze to widać na animacji obok). Po tak nałożonym kosmyku przewijamy prostownicę w dół, dodatkowo ją przekręcając w górę. To kwestia wprawy. Po kilku próbach loki będziecie nawijać bez zastanowienia :)










Pomimo tego, że efekt zaraz po zakręceniu jest intensywny, ja zazwyczaj przeczesuję kosmyki palcami lub grzebieniem o szeroko rozstawionych ząbkach i lekko spryskuję lakierem. Taki zabieg nada włosom niedbałości i lekkości.








Wakacje tuż tuż, ale nie zmienia to faktu, że loki w stylu "beach waves" można sobie zafundować o każdej porze roku. Technikę podpatrzyłam w programie "Afera fryzjera" i bardzo mi się spodobała, bo pomimo tego, że to nadal loki, to jednak ich wygląd różni się od tego pokazanego w pierwszym przykładzie.












Sposób wykonania:
Bierzemy kosmyk włosów i przejeżdżając po nim prostownicą w dół, wyginamy kosmyk na zmianę na zewnątrz i pod spód, nadal mocno trzymając kosmyk w prostownicy, aby przez cały czas działała na niego temperatura. Polecam tutaj wybierać cieńsze kosmyki, aby efekt fal był bardziej naturalny i niedbały. Mam nadzieję że animacja obok w zrozumiały sposób to pokazuje :)



Przy tym sposobie możemy pokombinować z grubością fali. Moga być drobniejsze lub grubsze, w zależności od tego jak często będziemy "wywijać" prostownicę.

Outfit:
tops - New yorker
jeans - Levis (secondhand)
Jak Wam się podoba efekt? Próbowałyście już kiedyś któregoś z moich sposobów! 

You Might Also Like

18 komentarzy

  1. Zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwszy sposób :)
    Maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, ale zdałam sobie sprawę że kiedy zrobię sobie loki tym sposobem, to nie jestem zbyt fotogeniczna :D

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że tak da się zrobić te fale na włosach(2), zawsze mnie to zastanawiało, jak to jest zrobione. :D

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem robiłam sobie loki tak jak jest pokazane w pierwszym sposobie, a o drugim nawet nie słyszałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ty przynajmniej wiesz jaki masz rodzaj włosów. Hihi :) ja mam raz proste raz pokręcone.. ciężko przewidzieć jak się danego dnia ułożą. Podoba mi się sposób nr 2 :)
    glamlipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele razy już słyszałam, że dziewczyny z prostymi włosami wolą mieć kręcone, a te z kręconymi - proste. Tylko, że w moim przypadku to się w ogóle nie sprawdza. Mam proste odkąd pamiętam i nigdy nie przeszło mi przez myśl, żeby mieć kręcone włosy. Ale nie ukrywam, że delikatne fale mają w sobie odrobinę uroku i jeśli wybierałabym się na jakąś ważną uroczystość, myślę, że mogłabym wówczas postawić na fale. A tak na co dzień, wolę te swoje proste. Są cudowne. :)
    A odnośnie sposób - pierwszy wydaje mi się dużo ładniejszy. Taki bardziej subtelny, bym powiedziała.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję w takim razie zdecydowania, bo jednak ja jestem okropnie zmienna i jednego dnia podobam się sobie w moich prostych włosach, a drugiego mam ochotę na burze loków! :)

      Usuń
  6. Ja mam naturalnie bardzo proste włosy, ale uważam że loki nie są tak urodziwe :D Tak zawsze uważałam i jestem zadowolona ze swoich prostych włosów

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że wszystko wykonywane pod wysoką temperaturą, co strasznie obciąża włosy :) Ładny blog:)
    xcx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo zrobię posta na temat robienia loków bez użycia temperatury :)

      Usuń
  8. genialny wpis, bardzo pomocny!
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje fajne, ale pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na pokazanie "how to". Ja osobiście mam proste włosy i wcale nie marzę o innych. Choć nie jestem pewna czy określenie "proste" jest trafne, bo każdego dnia są inne, haha. W każdym razie na prawdę fajnie zrobiłaś ten tutorial. :D

    Dziękuję ślicznie za komentarz na moim blogu i zapraszam do siebie częściej!
    Pozdrawiam,
    K.

    http://k-borkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! A co do "how to" - to bardzo długo myślałam jak pokazać to wszystko krok po kroku i w końcu wymyśliłam :) Ogromnie się cieszę, że ci się spodobało :*

      Usuń
  11. Próbowałam tego 1 sposobu i zawsze się doskonale sprawdzał, a o tym 2 pierwsze co słyszę, ale będę musiała wypróbować, mimo, że jestem zwolenniczką kręcenia włosów naturalnymi sposobami, bez użycia temperatury.:)

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe sposoby :D
    mi oboiście nie pasują loki a już tyle razy próbowałam ;c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram