Grey is great!

Niedawno miałam okazję być w Gliwicach, a jak to z wyjazdami bywa - każdy stara się zabrać najpotrzebniejsze rzeczy i chociaż w niewielkim...



Niedawno miałam okazję być w Gliwicach, a jak to z wyjazdami bywa - każdy stara się zabrać najpotrzebniejsze rzeczy i chociaż w niewielkim stopniu "przewidzieć" pogodę. Ja planując wyjazd wybieram ubrania, które pasują do siebie i mogę je ze sobą łączyć na różne sposoby.
Zdecydowana oszczędność miejsca i czasu! Pogoda nie należała do tych typowo wiosennych, dlatego po raz kolejny mój wybór padł na czernie i szarości.

                    


Najprostsze połączenia kolorystyczne są bardzo często najwygodniejszymi i wbrew pozorom bywają naprawdę efektowne, szczególnie w towarzystwie fajnego paska, torebki czy okularów przeciwsłonecznych.


• • •

trousers - H&M
sweater - secondhand
bag - SAGAN (secondhand)
sneakers - Nike Air Force 1 Low



Czy tylko ja mam słabość do łączenia tych kolorów? A co Wy najchętniej zabieracie na kilkudniowe wyjazdy?



You Might Also Like

2 komentarzy

  1. Uwielbiam ciemne kolory, ewentualnie jakiś biały T-shirt. To właśnie w takich kolorach czuję się najlepiej!
    Połączenie świetne. Idealne na mniej wiosenne dni.

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uwielbiam takie połączenia :D czarny zawsze górą :D
    super!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram