Make your room more "your".





Wydaje mi się, że każdy czuje się lepiej w swoich czterech ścianach, kiedy to miejsce jest dopasowane do jego gustu i potrzeb. Ja oprócz tego aspektu dodałabym jeszcze jeden, a mianowicie mój pokój - miejsce, w którym spędzam naprawdę dużo czasu jest przeze mnie jeszcze bardziej lubiany, kiedy wiem, że włożyłam w tworzenie tego miejsca trochę kreatywności, pracy i samej siebie.

Wbrew pozorom wykonanie czegoś samemu wcale nie jest takie trudne. Ja sama jestem amatorką, jeżeli chodzi o różnego rodzaju czynności manualne, ale pomimo to, nie poddaję się i realizuję swoje pomysły, które zazwyczaj ograniczają się do użycia lakieru w sprayu lub farby do drewna :)

Poniżej prezentuję trzy proste tricki na lekką zmianę w pokoju małym nakładem pracy i finansów.




Uwielbiam pudełka i pudełeczka, ale bywa tak, że trudno trafić na odpowiadający nam kolor lub wzór. Ja akurat należę do osób, które wolą jednolite powierzchnie, dlatego moje zadanie jest jeszcze bardziej ułatwione :) Jedyne czego potrzebujemy to pudełko po butach, lub jakiekolwiek, które jeszcze nie znalazło zastosowania i lakier w sprayu (do nabycia w większości sklepów budowlanych w bogatej gamie kolorystycznej i cenie nie przekraczającej 20 zł). Za pierwszym razem mogą się pojawiać zacieki, ale to tylko kwestia wprawy. Malowanie pudełek należy koniecznie przeprowadzić na zewnątrz, ze względu na duszący zapach oraz fakt, że takie spraye mają dosyć duży zasięg i mogą pokryć obiekty znajdujące się obok podczas malowania.




Pudełka to świetny pomysł na przechowywanie przeróżnych drobiazgów a przede wszystkim na schludnie wyglądający regał.












Ramki od jakiegoś czasu cieszą się ogromną popularnością. Ja sama umieściłam na ścianie kilkanaście ramek ze zdjęciami mojej rodziny i przyjaciół. Jednak dla osób, które nie są wielbicielami pamiątkowych fotografii wiszących na ścianie mam znalazłam alternatywę. Otóż w internecie można wyszukać mnóstwo ciekawych grafik, które po wydrukowaniu i oprawieniu w ramkę nadadzą wnętrzu szyku i stylu. Oprócz motywacyjnych haseł w ramki można oprawić zdjęcia wywołane z instaxa, lusterko. Świetnym pomysłem jest stworzenie własnego kolażu ze skrawków wyciętych z gazet, książek, kartek z życzeniami.






Ramki można kupić już za kilka złotych. Polecam te z Pepco. Lubię je za wykonanie, minimalizm i przede wszystkim za cenę.





Moją obsesją stało się ostatnio malowanie wszystkiego, co tylko do pomalowania się nadaje. I okazuje się, że ten pomysł wcale nie jest taki zły, bo nie dość, że pudełka wyglądają całkiem nieźle, to butelki pokryte lakierem w sprayu prezentują się równie ciekawie. Sposób wykonania jest banalnie prosty. Należy tylko pamiętać aby robić to na zewnątrz i z odległości ok 1m, aby nie powstały zacieki na szkle a efekt będzie rewelacyjny. Moje słoiki są świetnym miejscem do przechowywania różnych bibelotów na biurku, a butelki po szampanie pełnią rolę świecznika. 
W większości zdjęć udało mi się przemycić jeszcze kilka sposobów na uczynienie naszego pokoju jeszcze bardziej "naszym" m.in. poduszki, świeczki, lustra i roślinki. Warto uruchomić wyobraźnię i stworzyć coś unikatowego. Coś, co sprawi że nikt nie będzie miał wątpliwości kto mieszka w tym pomieszczeniu


You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Rzeczy wykonane własnoręcznie cieszą najbardziej! Pięknie Ci to wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły.
    Sama najbardziej lubię właśnie rzeczy wykonane własnoręcznie/personalizowanie.
    Koniecznie będę musiała zrobić ten świecznik z butelki! :*

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie DIY jest niesamowite ;) A rzeczy zrobione samodzielnie cieszą jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły :) Wczoraj pomalowałam pokój i ogólnie chcę go jakoś odświeżyć. Własnie poszukuję inspiracji do rzeczy typu DIY ;)
    Na pewno chciałabym gdzieś powiesić zdjęcia oraz plakaty.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukasz pomocy przy dekoracji pokoju? jeżeli tylko masz ochotę, to mogę pomóc! :*

      Usuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram