Mothers day is coming!

Do Dnia Matki, obchodzonego w Polsce 26 maja, zostało naprawdę mało czasu. Większość z nas stara się w tym dniu potraktować ją w szczególn...

Do Dnia Matki, obchodzonego w Polsce 26 maja, zostało naprawdę mało czasu. Większość z nas stara się w tym dniu potraktować ją w szczególny sposób, aby poczuła się wyjątkowa i kochana. Czasami mały drobiazg potrafi sprawić wiele radości, a podarowany tak ważnej dla nas osobie, satysfakcję i uśmiech również na naszych twarzach. Nie ma nic piękniejszego niż obdarowywanie osób, które kochamy. Z tej okazji przygotowałam kilka propozycji upominków dla naszych cudownych Mam. Co prawda, nie prezent się liczy a pamięć, jednak jeżeli tylko mamy możliwość i ochotę, to warto tego dnia podarować Mamie coś, co być może jej się spodoba lub przyda :)



1. Plakat z przepięknym napisem - KLIK -
oczywiście możemy się pokusić o własnoręczną wersję takiego plakatu. Tekst można ułożyć samemu w pierwszym lepszym programie graficzny np. PIXLR lub poszukać w internecie.

2. Naszyjnik MintyDot - KLIK -
Cena naszyjnika niestety nie należy do najniższych, jednak warto wspomnieć, że MintyDot niedawno wypuściło kolekcję z okazji Dnia Matki i w swojej ofercie mają mnóstwo pięknych naszyjników ze wzruszającymi tekstami.

3. Poduszka z napisem - KLIK

4. Przepiśnik - KLIK -
pokazany tutaj przepiśnik jest jedynie przykładowy, ponieważ w internecie jest mnóstwo wzorów, rodzajów, z różnej półki cenowej.
5. Czekoladki z życzeniami KLIK 
6. Zestaw do kąpieli KLIK
7. Kubek KLIK   
8. Kubek KLIK

9. Parasol KLIK
10. Paletka cieni do powiek  KLIK         
11. Paletka cieni do powiek KLIK

12. Pomadka do ust MAC - KLIK



Mam nadzieję że wpis okaże się przydatny :)
A czym wy obdarowujecie swoje mamy w tym roku?

You Might Also Like

2 komentarzy

  1. bardzo fajne pomysły ja mojej mamie kupuje antyrame z zdjęciami
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie wiem co kupię mamie ale bardzo fajne pomysły :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram