Spring Tag with DDOB.

Maj już powoli dobiega końca, jednak  pomimo to zdecydowałam się na TAG pochodzący ze strony Daily Dose Of Beauty , na którym sama ró...


Maj już powoli dobiega końca, jednak  pomimo to zdecydowałam się na TAG pochodzący ze strony Daily Dose Of Beauty, na którym sama również mam założony profil.  Pytania zostały ułożone przez inne użytkowniczki, na których blogi oczywiście serdecznie zapraszam :) 


1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?   - Natalia z bloga To Find Yourself
Raczej nie jestem zwolenniczką praktykowania "przełomowych dat" jako te zachęcające do zmian, bo sprawiają one że się rozleniwiamy, odkładamy na później postanowienia, nakładamy na siebie zbyt dużą presję, co później prowadzi do zniechęcania się. Ja jednak w tym roku poczułam ogromną potrzebę zmian własnie na wiosnę i w żadnym stopniu nie czułam się zobligowana do tych zmian, ponieważ ich sobie nie narzuciłam. Jestem w tym momencie pełna życia i chęci do działania. 
Najważniejsze jest to, aby wyczuć moment i nie robić niczego na siłę!


2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody? - Anonimowa autorka z bloga Mój Mały świat
Zdecydowanie tak! Tej wiosny szczególnie doświadczyłam "kopa", motywacji i chęci do robienia czegokolwiek. I nie, to stwierdzenie nie odnosi się tylko do przyrody, bo również do miłości, przyjaźni, zainteresowań i wielu, wielu innych rzeczy. Wydaje mi się, że wiele osób wiosną odkrywa coś na nowo.




3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?  - Klaudia z bloga Ayuna
Zakochałam się w bluzkach i sukienkach z odkrytymi ramionami (typu off shoulder). Poszperałam trochę w internecie i przerobienie zwykłego t-shirtu w tego typu bluzkę jest dziecinnie proste. Kto obserwuje mojego instagrama (a kto nie, serdecznie zapraszam) wie że w wolnej chwili coś amatorsko szyję, więc być może niedługo pojawi się na blogu małe DIY :)

źródło zdjęcia KLIK




4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie? - Magda z bloga Kin-Jello
Chciałam, jednak niestety ograniczyło się to tylko do poukładanie ubrań w mojej szafie. Miałam w planach gruntowne przejrzenie co jeszcze noszę, a czego już nie i wystawieniu kilku rzeczy na vinted, jednak chyba będę musiała te plany przełożyć...


5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku? - Asia z bloga Asia Janiszewska
Wiosną zazwyczaj rozkwitają na nowo moje kontakty towarzyskie, które zimą były troszeczkę uśpione. Jednak mówiąc o wspomnieniach, to najpiękniejszym wiosennym wspomnieniem jest początek związku z moim obecnym chłopakiem. ♥


6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki)  -Zuza z bloga Dark Blonde
Wakacje kojarzą mi się z moją wiecznie czerwoną skórą od opalania, brakiem makijażu (♥), widokiem gór z każdego okna w moim domu, żywiołowymi piosenkami, kąpielami w basenie i czasem spędzanym z przyjaciółmi :)


7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze? - Paulina z bloga Lovett Lov
Jesteśmy pokoleniem, które woli obrazki od tekstu, więc nawet jeżeli nasi czytelnicy uwielbiają czytać, niezmiernie ważną kwestią są fotografie. Moim zdaniem jest to element estetycznego wyglądu całego wpisu. Post bez zdjęć będzie tak samo "niepełny", jak post w którym będą same zdjęcia, nieopatrzone żadnym tekstem. Zrobienie ładnych, adekwatnych do tytuły wpisu zdjęć, naprawdę nie wymaga profesjonalnej wiedzy na temat fotografii.


8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje? - ekipa DDOB
Przede wszystkim z innych blogów, instagrama, weheartit. 



9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami? - Paula z bloga My Little World
Biały t-shirt, ale dla osób, które już wcześniej bywały na moim blogu to chyba nic dziwnego. Oprócz tego czarne spodnie i ewentualnie kurtka jeansowa. :)


10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę? - Ola z bloga Ola Brzeska
Został mi w sumie tylko miesiąc do wakacji, a nie jestem jedyną która jako cel postawiła sobie wyrobienie lepszej sylwetki do lata, tak więc regularnie ćwiczę i jem dużo zdrowiej :)


11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu culotte? - Julia Janulewicz
Jestem absolutnie za! Jakiś czas temu przekonałam się, że świat nie kończy się na obcisłych spodniach i po prostu uwielbiam chodzić w coraz to luźniejszych fasonach, a spodnie typu culotte nie dość, że do takich należą, to jeszcze sprawdzą się w stylizacjach zarówno eleganckich jak i tych bardziej na luzie ! :)


12. Jakie plany na wakacje 2016? :) - Weronika Klonowska
Lipiec planuję spędzić w pracy, aby jednak spędzić chociaż część wakacji produktywnie, jednak w sierpniu chciałabym pojechać na wakacje razem z moimi przyjaciółmi i chłopakiem. Mam również mnóstwo pomysłów na typowo wakacyjne posty, więc nudzić się na pewno nie będę! :)


Takie pytania dały mi ogromne pole do popisu i "troszeczkę" się rozpisałam, ale mam nadzieję że osób, które dotrwały do końca nie będzie brakowało. Dziękuję DDOB za możliwość wzięcia udziału w naprawdę inspirującym TAGu! Świetna okazja do pokazania małej części siebie i swojego świata ! :)

 sukienka - New Yorker

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Naprawdę świetne zdjęcia (: Kto Ci je robi? Jakiego aparatu używasz? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zależności od ilości wolnego czasu: moja siostra z kuzynką lub mój chłopak :) A używam aparatu Kodak EasyShare Z812 IS :)

      Usuń
  2. Też odpowiedziałam na te pytania na swoim blogu :) na pierwsze pytanie odpowiedziałam bardzo podobnie.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu tak samo ostatnio wstawiłam ten Tag :) Świetne zdjęcia!


    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram