Another shade of elegance

Połączenie jeansu oraz bieli już nie jeden raz pojawiło się na moim blogu, jednak zazwyczaj były to połączenia dosyć codzienne i proste. ...



Połączenie jeansu oraz bieli już nie jeden raz pojawiło się na moim blogu, jednak zazwyczaj były to połączenia dosyć codzienne i proste. Prostota prostotą, ale każdy czasami ma ochotę na coś troszeczkę innego, odrobinę eleganckiego, bez szaleństw ale z dozą odmienności. Całkiem fajnym pomysłem jest wtedy założenie białej koszuli, która zazwyczaj jest zarezerwowana na naprawdę oficjalne okazje.

 Nic bardziej mylnego!
Już od dłuższego czasu możemy zaobserwować jak biała koszula jest zakładana do coraz to luźniejszych stylizacji. Szorty, jeansy a nawet kostiumy kąpielowe stały się naprawdę popularnym towarzystwem tej biznesowej części garderoby.


Ja również dołączyłam do grona wielbicieli białych koszul zaraz po tym, jak znalazłam swoją idealną, o męskim, luźnym kroju, świetnie komponującą się z większością spodni w mojej szafie.


Tym razem połączyłam koszulę z jeansami Levi's 501, zwykłymi czarnymi balerinami oraz męskim paskiem.





•   •   •
Spodnie oraz koszula pochodzą z lumpeksu. Pojawiły się one w poprzednim wpisie, poświęconemu moim zdobyczom z secondhandu.



Spodnie, jak już wspominałam, są jednymi z moich ulubionych ze względu na wygodę noszenia oraz fakt, że jeans jest znoszony, co oznacza że miękki i miły w dotyku. Są też jednymi z pierwszych luźnych, nieobcisłych spodni w mojej szafie :)


A co waszym zdaniem świetnie komponuje się z białą koszulą? Jakieś inne, ciekawe propozycje? :)

You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Super stylówka !

    Uwielbiam takie połączenia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Uwielbiam białe koszule i jeansy - świetne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenia!
    Świetna stylówka!

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. z jednej strony elegancja a z drugiej prostota i wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie trafiłaś, ja też często poluję w lumpeksach i znajduję super rzeczy. ;)
    Stylizacja jest super, prosto i elegancko ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie koszuli i jeansów! Stylizacja zarówno luźna jak i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe połączenie elegancji z wygodą! Uwielbiam takie stylizacje :)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wygląda to połączenie!
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram