Blue lace + chic shorts

Nareszcie mamy wakacje! Czas upalnych dni, zakładania zwiewnych ciuchów, szaleństwa, poznawania nowych ludzi oraz podróży. No własnie, co...




Nareszcie mamy wakacje! Czas upalnych dni, zakładania zwiewnych ciuchów, szaleństwa, poznawania nowych ludzi oraz podróży. No własnie, co do wycieczek. W tym tygodniu miałam okazję być przez 2 dni w stolicy. Pogoda była iście wakacyjna. Na cały dzień załatwiania różnych spraw i zwiedzania wybrałam letni, aczkolwiek dosyć elegancki zestaw. 



Szorty zazwyczaj kojarzą się z dosyć wakacyjnym i luźnym lookiem. Moje raczej w te ramy się nie wpisują. Są dosyć eleganckie, na kantkę i z lekko śliskiego materiału. Uwielbiam w nich to, że założenie ich do zwykłego t-shirtu nadaje całej stylizacji niebanalności i nie odbiera jej wygody. Koronkowa bluzka podczas upalnego dnia okazała się być strzałem w dziesiątkę dzięki swojej przewiewności :) Czasami oprócz totalnego luzu fajnie jest postawić na coś elegantszego! :)







podobne szorty: KLIK / KLIK

Jak wam się podoba stylizacja? I jak samopoczucie w pierwszy dzień wakacji? 

You Might Also Like

8 komentarzy

  1. Świetny zestaw. Spodenki są cudowne
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podobają mi się spodenki, śliczne są :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szorty, jednak moją uwagę bardziej przykuła bluzka ;) Jest cudowna!
    Pozdrawiam

    http://ladonnamodernaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie proste stylizacje :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Samopoczucie chujowe bo gorąco. W czym wycinasz tak zdjecia?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie "czary mary" które dzieją się ze zdjęciami na moim blogu to efekt pracy w Gimpie 2.0 i Pixlerze. :)

      Usuń
  6. Cudowna stylizacja! <3
    Spodenki najbardziej mi się spodobały, idealne na upalne dni.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. I wear dresses or skirts whenever humanly possible. It's both a comfort factor and I just like how it looks!And a plaid shirt dress is the best choose in the daily life.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram