Essence - velvet matt lipstick

Pomadka do ust to kosmetyk, który prawie każda dziewczyna posiada w swojej kosmetyczce. Odpowiedni kolor potrafi naprawdę dodać urody ...






Pomadka do ust to kosmetyk, który prawie każda dziewczyna posiada w swojej kosmetyczce. Odpowiedni kolor potrafi naprawdę dodać urody i podkreślić cały makijaż, jednak znalezienie "tej jedynej" szminki nie jest wcale takie łatwe jak się wydaje. Bo z wymarzonym kolorem idą również w parze bardzo często odpowiednie krycie, wykończenie, trwałość, skład. Ja po długich poszukiwaniach znalazłam dwie warte uwagi.

Nie jestem wielbicielką malowania ust na co dzień, jednak niemniej polubiłam niedawno mocniejsze kolory, które od czasu do czasu są wykorzystywane do mojego makijażu. Nie jestem ekspertką w kwestii kosmetyków do ust, dlatego póki co nie lubię przepłacać. Dlatego mój wybór padł na dwie pomadki z Essence z linii VELVET MATT.




Pierwsza z nich, o numerze 07, jest naprawdę delikatna. Jest w kolorze lekko zbrudzonego różu. Ma faktycznie matowe wykończenie, o kremowej konsystencji, co sprawia że naprawdę dobrze i przyjemnie się ją nakłada na usta. Kryje naprawdę dobrze, i nie ma zapachu.



Kolejna, tym razem w odważniejszej wersji - numer 24. Jej kolor jest bardzo zbliżony do oberżyny. Ta pomadka akurat wymaga nałożenia więcej niż jednej warstwy, jeżeli chcemy osiągnąć głęboki kolor. Jedna warstwa daje subtelny i delikatny efekt. Również w przypadku tej szminki wykończenie jest matowe, z naprawdę leciutkim połyskiem, a konsystencja kremowa.



Niestety, muszą być jakieś wady tak niskiej ceny i jedna z nich dotyczy szminki numer 24. Otóż z upływem czasu ściera się jedynie w wewnętrznej części ust, zostawiając resztki na zewnątrz. Należy co jakiś czas obserwować sytuację i poprawiać makijaż, ale jak już wspomniałam, za taką cenę jestem w stanie się poświęcić :)

Z drugą szminką nie ma już takiego problemu. Bardzo naturalnie znika z ust i nie pozostawia nieestetycznych resztek :)


Informacje:• Cena • ok. 10 zł
• Dostępne kolory • 3 nude (w tym  pokazany w poście kolor 07) oraz 10 pozostałych
• Dostępność • każda drogeria z szafą Essence oraz sklepy internetowe
• Strona producenta • KLIK i KLIK


Która się skusiła na te pomadki? Jakie macie odczucia? Chętnie się dowiem :)



* post nie powstał we współpracy z żadną firmą. powyższa recenzja to moje osobiste odczucia oraz dobrowolna chęć oceny produktu 

You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Bardzo ciekawe te pomadkji jesnak wolę zainwestować w cos bardziej trwałego :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne kolorki :3
    Pozdrawiam! :)
    Julixx-blog(Kliknij) ♥
    Będę wdzięczna za kliknięcia w ostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zwolenniczką kosmetyków essence . Nigdy mnie nie zawiodły i będę im wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pomadki, chyba muszę wybrać się do drogerii :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele razy przystawałam nad tymi pomadkami, ale jeszcze nie zdawałam się kupić. Kolory ładne, ale wielbię intensywność, często już po pierwszej warstwie. Jesli będe potrzebowała czegoś tańszego na pewno po nie sięgnę, bo póki co mam arsenał pomadek :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram