Simply but glossy

Wspominałam już że lubię paski? :) Swoją "lekką" obsesję tym wzorem przejawiam już od jakiegoś czasu, poświęciłam temu nawet je...




Wspominałam już że lubię paski? :) Swoją "lekką" obsesję tym wzorem przejawiam już od jakiegoś czasu, poświęciłam temu nawet jedną z moich pierwszych notek (KLIK). Tym razem paski pojawiły się na bluzce o niecodziennym kroju, w towarzystwie dosyć ciekawych butów.



Srebro ostatnio pojawia się wszędzie i wyraźnie przypadło do gustu wielu osobom. Metalicznym połyskiem pokryte są już nie tylko buty, ale również torebki, części garderoby, dodatki a nawet paznokcie. 



Swoje metaliczne sandały kupiłam w ubiegłe wakacje w Sinsay za całe 25 zł! Na początku sceptycznie do nich podchodziłam, ale z czasem się do nich przekonałam. Jednym z głównych powodów dla których uwielbiam je nosić to to, że są mega wygodne! Pomimo platformy, która jest dosyć spora, są stabilne i bardzo przyjemnie się je nosi.
W końcu spędziłam w nich ponad 10h biegając po Warszawie wzdłuż i wszerz! Spisały się znakomicie!












T-shirt Bershka 
Spodnie - H&M

Torba - Sinsay

Sandały - Sinsay
Okulary - H&M


Tak jak wspominałam: metaliczny połysk stał się hitem, dlatego bez większego wysiłku znajdziemy wiele rzeczy w tym kolorze w sieciówkach. A co do pasków, to jest to tak ponadczasowy deseń, że zawsze znajdziemy coś dla siebie.

1. Zara KLIK / 2. Zara KLIK / 3. Stradivarius KLIK
4. Sinsay KLIK / 5. Stradivarius KLIK / 6. Bershka KLIK / 7. Bershka KLIK

Uważam, że połączenie tak prostych kolorów ze srebrem daje naprawdę fajne połączenie.
A jak Wam się podoba? 

• • •
Planuję kolejne posty i chciałabym wiedzieć co najchętniej czytacie w moim wykonaniu :) Jest coś, co by Was najbardziej przyciągnęło? :) CZEKAM NA WASZE PROPOZYCJE!




You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Srebrne buty -to najlepsze co może być do wszystkiego pasuje a poza tym stylizacja nie jest nudna ja mam te z bershki. Wyglądasz pięknie bluzka -mam podobną i tez uwielbiam paski. Idealnie wszystko ze sobą polaczylas a outfit jest bardzo oryginalny.

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią przeczytałabym o Twoich ulubionych kosmetykach, a zwłaszcza o szminkach ;)
    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o szminkach była całkiem niedawno - http://mowmikasia.blogspot.com/2016/06/essence-velvet-matt-lipstick.html
      ale faktycznie, coś może jeszcze wykombinuję :)

      Usuń
  3. bluzka mi się szalenie podoba, chociaż generalnie za paskami nie przepadam. ;) co do metalicznych dodatków to osobiście jestem na nie, aczkolwiek srebrną biżuterię bardzo lubię. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że niezbyt przepadasz za elementami mojej stylizacji, ale miło mi, że mówisz o tym :) Fajnie jest wysłuchać zdania innych i popatrzeć na coś z całkiem innej strony :*

      Usuń
  4. Świetna stylizacja. Buty dają takiego blasku stonowanej koszulce i spodniom. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakiejs sieciowce byly wlasnie srebrne espadryle i tak mi sie podobały że już miałam je kupic... niestety nie bylo mojego rozmiaru ;-;
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga! Wszystko jest pieknie dopasowane, zdjecia genialnej jakosci ( ktorej ci zazdroszcze ) no i poprostu ideaaalnie! Dziekuje Ci rowniez za tak mile slowa... zapamietam je <3
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzę tego bloga niedługo, ale jest mi dosyć cięzko, bo wiem, że odnosił o wiele większe sukcesy 2 lata temu. Teraz zaczęłam od zera i nawet nie wiesz jak dużo te słowa dla mnie znaczą :* Dodałaś mi skrzydeł Kochana! :*

      Usuń
  7. Te buty zawładnęły już chyba światem, a ja - jako że nie jestem miłośniczką sandałów, nie mam ani jednej pary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z kolei te są moja pierwszą parą od kilku lat. Też nie przepadałam za sandałami, dopóki nie doszłam do wniosku, że w takie upalne dni chciałabym dać pooddychać moim stopom :)

      Usuń
  8. ja równiez bardzo lubie paski, szczegolnie latem;)
    super stylizacja, zupelenie w moim guscie;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygodnie i na luzie - fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny styl! Wszystko super pasuje do siebie. Metaliczne dodatki to najlepsze co może być.
    Zapraszam do siebie, jeśli ci się spodoba zostaw po sobie ślad.Pozdrawiam :)
    angelikablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Jak Cię zaobserwować? Bo nie mogę znaleźć gadżetu :(

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram