What to wear? #summer 2016 #1

 Już tylko kilka dni dzieli nas od końca roku szkolnego. Większość z nas już przerzuciła się na typowo letnie ciuszki, ale są też takie osob...

 Już tylko kilka dni dzieli nas od końca roku szkolnego. Większość z nas już przerzuciła się na typowo letnie ciuszki, ale są też takie osoby, które nadal szukają inspiracji i pomysłów na przemyślane skompletowanie modnych i wygodnych ubrań. Przygotowałam dzisiaj dosyć obszerny post, który podzielę prawdopodobnie na 3 części, aby ułatwić Wam znalezienie najmodniejszych i najpotrzebniejszych rzeczy na lato. Ponownie stawiam na ubrania, które można łączyć na wiele sposobów, aby jednak nie były one częścią garderoby, którą założymy tylko raz...

                                       


To już jest pewne, że bluzki zwane "hiszpankami" będą królowały tego lata. Nic dziwnego, są zwiewne, dziewczęce i idealnie wpasowują się w letni look.

1. Bershka KLIK / 2. H&M KLIK /
3. Zara KLIK / 4. Zara KLIK /
5. H&M KLIK / 6. Bershka KLIK /
7. Even&Odd KLIK / Even & Odd KLIK





Crop topy to naprawdę świetne rozwiązanie na ciepłe dni. Pomimo tego, że odkrywają brzuch, nie wyglądają ani wulgarnie, ani wyzywająco. Są naprawdę urocze, dziewczęce, a niektóre nawet bardzo eleganckie. Rewelacyjnie wyglądają do szortów z wysokim stanem oraz do spódnic, ale ich zastosowanie jest i tak o wiele większe i zależy tylko od naszej wyobraźni :)

1. Zara KLIK / 2.  Grana Shop KLIK /
3. Stradivarius KLIK / 4. Stradivarius KLIK /
5. H&M KLIK / 6. H&M KLIK /
7. Bershka KLIK


Bieliźniany typ topów widocznie się przyjął i powiem, że naprawdę przypadł mi do gustu, jednak w dosyć minimalistycznej i nieprzesadzonej wersji (na pewno nie w takiej). Wyglądają naprawdę zmysłowo i zmieniają całkiem normalne stylizacje w coś nietuzinkowego.

1. Topshop KLIK / 2. Stradivarius KLIK /
3. Stradivarius KLIK / 4. H&M KLIK /
5.  Stradivarius KLIK / 6. Bershka KLIK


 
W kwestii sukienek powielany jest motyw odkrytych ramion, falbanek. Równie dużo ich jest we wszystkich sklepach co topów tego typu. A co do kolorów, to od stonowanych, poprzez bardziej wyraziste aż do pełnych życia, krzykliwych barw. No i oczywiście paski i kwiatki!

1. H&M KLIK / 2. H&M KLIK /
3. Zara KLIK / 4. Stradivarius KLIK




Kolejnym bardzo mocnym trendem są zwiewne sukienki. Również te typu bieliźnianego, ale i te leciutkie, szyfonowe. Królują oczywiście pastele, ale również żywe kolory + wzory! Mnóstwo wzorów, kwiatków, pasków!

1. Zara KLIK / 2. Bershka KLIK /
3. Zara KLIK/ 4. Stradivarius KLIK /
 5. Zara KLIK

Wiedziałam, że ten post do najkrótszych nie będzie należał, ale nie spodziewałam się, że aż tyle w nim umieszczę. A uwierzcie, ostro się powstrzymywałam, bo miałam ochotę wrzucić o wiele więcej propozycji. Spędziłam nam tym postem ponad 4h i mam nadzieję że się opłaciło. W najbliższym czasie pojawią się dwa pozostałe posty. Mam nadzieję że wytrwacie i przyjmiecie je entuzjastycznie!

A o jakie jeszcze ciuszki wzbogaciłybyście moje propozycje? :)


You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Przydatny post :D Może z czegoś skorzystam
    A, i zajrzyj na mojego bloga, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com
    <<CO ZJEŚĆ PODCZAS MECZU? Zdrowe przekąski, ZNANE BATONY W WERSJI FIT

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo dobry i przydatny post. Zakochałam się w sukience z odkrytymi ramionami z H&M.
    Pozdrawiam, nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju boskie topiki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*
    (jeśli możesz kliknij w linki pod zdjęciami)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny blog! ♥ Bardzo czytelny, uroczy post, na pewno pomoże mi się zainspirować c:


    High Five?? C:

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram