Soft bralettes - perfect lingerie for summer

Za nami już połowa lipca. Pogoda płata figle, jednak nie zmienia to faktu, że ciagle wielkim hitem są cieniutkie, delikatne biustonosze...






Za nami już połowa lipca. Pogoda płata figle, jednak nie zmienia to faktu, że ciagle wielkim hitem są cieniutkie, delikatne biustonosze. Nic dziwnego - są mega wygodne, przewiewne, świetnie sprawdzają się w wielu stylizacjach, szczególnie tych letnich i nie można się im po prostu oprzeć. Szczególnie tym koronkowym


W ekspresowym tempie zdobyły rzesze wielbicielek. Ja również do nich należę i teraz, z perspektywy czasu nie umiem zrozumieć, jak ja wytrzymywałam w tych usztywnianych biustonoszach. W szczególności w upalne dni. Jestem pewna, że moje zdanie podziela niejedna dziewczyna.

Ich cena w wielu sklepach jest dosyć wysoka, jednak istnieje wiele sklepów internetowych oferujących te koronkowe cuda w różnych cenach. Wśród nich jest wiele polskich firm, którym jak najbardziej trzeba dać szansę. Rzeczy znajdujące się w ich asortymencie, ukazują naprawdę wysoką jakość materiałów, dokładność wykonania i przede wszystkim pomysł!

W mojej kolekcji przeważają jednak te uszyte przeze mnie. Szczerze? Myślałam że to o wiele trudniejsza sprawa. Szyję sobie już od jakiś 3 lat, naprawdę amatorsko, na starym łuczniku któremu brakuje wielu funkcji. Jednak jak widzicie, do uszycia takiego biustonosza nie trzeba nie wiadomo jakiś umiejętności ani sprzętu. Moim pracom brakuje wielu drobiazgów, ale są zdecydowanie wygodniejsze od kupnych no i nie ma nic lepszego niż używanie rzeczy swojego wykonania! Jeżeli tylko chcecie się dowiedzieć jak taki biustonosz uszyć, to dajcie znać! :)


Spośród wielu polskich marek chciałabym przedstawić kilka, najbardziej znanych i oferujących, moim zdaniem, rewelacyjne wzory i modele. Oprócz standardowych sklepów internetowych, można spotkać takie posiadające jedynie fanpage na facebooku. Znacie jeszcze jakieś inne sklepy z tak wspaniałą bielizną? :)






Insomnia lingerie KLIK        Royal Youth KLIK



        Magic Box KLIK                  Charlotte Rouge KLIK







        Keep it up KLIK                     Marletto Lingerie KLIK






Wiedziałam, że lipiec będzie zwariowanym miesiącem, ponieważ zdecydowałam się ten miesiąc spędzić w pracy, dlatego proszę Was o wyrozumiałość w kwestii częstotliwości dodawanych wpisów, ze względu na ograniczony dostęp do komputera. Za to w sierpniu wracam z mnóstwem pomysłów, które już czekają na realizację!




A Wy co sądzicie o tego typu bieliźnie? Poleciłybyście jeszcze jakieś sklepy? :)



Na czas mojej ograniczonej aktywności na blogu zapraszam na mój profil DDOB oraz Instagram, gdzie się stale udzielam!













You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Koronkowe biustonosze to zdecydowanie hit w ostatnim czasie! Póki co nie jestem ich posiadaczką, ale chyba czas to zmienić :)

    natwarchol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie biustonosze! A te są piękne, takie kobiece. :)
    Na blogu kilka propozycji świetnych komedii, zajrzyj może Ci się spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas wyprzedaży widziałam te staniczki w H&M.
    Bardzo mi się podobają i jeżeli znajdę taki po przecenie na pewno ustawię się w kolejce do kasy :)
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale śliczne te Twoje prace - nic im nie brakuje :) Ja niedawno zakupiłam swój pierwszy taki koronkowy i jestem nim zachwycona! Właśnie tylko te ceny są trochę odstraszające... Może masz w planach post jak właśnie taki uszyć samemu? :)
    Buziaki,
    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam takie staniki! są piękne! ale nie mogłam ich nigdzie znaleźć fajnie, że pokazałaś gdzie można dostać taką bieliznę :D
    super!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, ale zdolniacha z Ciebie! :) Ja szyłam kiedys ubranka dla lalek na maszynie do szycia, zmieniałam styl ich małych ciuszków, a sama sobie przerabiam bluzki :) Gratuluję pomysłowosci! :)
    -> https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały wygrywa wśród Twoich zbiorów. Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się klimat Twoich zdjęć - jest bardzo spójny z ogólnym wyglądem bloga. Jestem bardzo na tak !
    Żałuję, że nie mam zdolności krawieckich - dużo bym zaoszczędziła ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - o ile interesuje Cię temat kosmetyków naturalnych :)

    http://platinumredhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne, myślałam, że już wyszły z mody, ale najwyraźniej mają się dobrze :) Super!!!


    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcemy wiedzieć jak to uszyć:))) Choć szczerze powiem, że w takich chwilach zazdroszczę, że mój biust w tym tak korzystnie nie wygląda... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim własnoręcznie szytym dosyć dużo brakuje. Przynajmniej w moim przypadku, bo nadal się tego uczę. Ale w sklepach stacjonarnych i internetowych można tyle pięknych modeli znaleźć. Szczerze, to ja polecam polskie marki, które się dopiero rozwijają i małymi kroczkami pojawiają się głównie na instagramie. A co do postu instruktazowego to potrzebuje na zrealizowanie go troszeczkę więcej czasu, bo nie dość że uszycie go to ponad 1h to trzeba jeszcze zdjęcia porobić i zrobić konkretną instrukcję 😂 ale obiecuje, że się pojawi 👌

      Usuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram