Cut off shorts - useful tips

Ten pomysł rodzi się w głowie niejednej z nas. Ile to już par spodni poszło na stracenie? Ile razy byłyśmy zmuszone wyrzucać nasze nieudane...


Ten pomysł rodzi się w głowie niejednej z nas. Ile to już par spodni poszło na stracenie? Ile razy byłyśmy zmuszone wyrzucać nasze nieudane przeróbki do kosza? Ile to razy spędzało nam sen z powiek pytanie: co ja robię źle? 
Obcięcie długich jeansów na szorty wydawać by się mogło banalnym zadaniem. Nic bardziej mylnego! Trzeba się do tego zabrać porządnie i profesjonalnie, w przeciwnym razie efekt będzie odwrotny od zamierzonego a my wyrzucimy kolejną parę jeansów które były wręcz stworzone do bycia letnimi szortami!

Ja już wystarczająco dużo nauczyłam się na moich błędach i jestem w stanie mniej więcej określić te najbardziej rażące błędy, na podstawie których stworzyłam mini poradnik, który mam nadzieję przypadnie wam do gustu :)




Mydło? Ale na pewno? Lepiej zaznaczać linie cięcia mydłem, niż mazakiem, ponieważ przy pierwszym praniu ślady po mydle się spiorą, ale również w trakcie rysowania po tkaninie jesteśmy w stanie odrobinę zmazać nieudane linie.



Prawdę powiedziawszy, to jeżeli posiadamy szorty, które mogłyby posłużyć jako wzór dla tych do przeróbki, to jesteśmy na zwycięskiej pozycji, ponieważ oszczędzamy sobie kombinowania i niepewności co do efektu końcowego.

   
Nieważne jak pewnie się czujemy, powinnyśmy zostawić sobie kilkucentymetrowy zapas materiału. Szorty to taka część garderoby, że wystarczy obciąć nawet o 2 cm za dużo, aby odkryć niechciane partie ciała, dlatego lepiej zostawić sobie bezpieczny nadmiar, który w każdym momencie możemy usunąć po skończonych przeróbkach.

Ostrożność, ostrożność, ostrożność. Powtarzam to jak mantrę, ale uwierzcie mi, nie na marne. Po obcięciu pierwszej nogawki będziemy w stanie ją dopracować, aby później to samo zrobić z drugą, już bez zbędnych poprawek.


                                                                                Każdy krok przerywajmy przymiarkami. Zajmie to troszkę więcej czasu,                                                                                     ale za to na każdym etapie będziemy miały pod kontrolą długość i kształt                                                                                     naszych szortów.



Czy pokazane przeze mnie wskazówki okazały się pomocne, czy może zapomniałam czegoś dodać?
Koniecznie napiszcie w komentarzach jakie są Wasze sposoby na idealne i wymarzone jeansowe szorty!


Tak jak wspominałam w poprzednich postach - lipiec był naprawdę pracowity, ponieważ spędziłam go w pracy a w dodatku mieszkałam w innym mieście, dlatego dostęp do internetu a co dopiero do komputera miałam ograniczony. Postanowiłam, ze nie będę robiła postów "na siłę" tylko poświęcę trochę czasu na wymyślenie kilku postów naprzód i wrócę ze zdwojoną siłą w sierpniu! No więc wracam! Mam nadzieję że ta przerwa wyjdzie nam na dobre! ♥



You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Ile ja już straciłam spodni przez takie nieudane próby! Nie mam żadnych na wzór, co mi mocno utrudnia sprawę... Widzę też, że źle się do tego zabierałam... Spróbuję wykorzystać Twoje wskazówki przy najbliższej okazji i jeśli tylko mi się w końcu uda uzyskać wymarzony efekt, na pewno się nim podzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy mi nie moge zrobic sobie w ten sposob idealnych shortow...Zawsze cos psuje.. :/
    http://healthyfoodisg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do takich przeróbek mam dwie lewe ręce, dlatego zawsze wole oddac je w zaufane rece do mojej mamy kolezanki. Mam zawsze pewnosc, że wyjdą tak jak chce, ale tym postem zachęciłaś mnie abym sama spróbowała przerobić jakieś spodnie.Zapraszam do siebie. Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram