DIY - paint an old chair!

Chyba zdążyliście mnie poznać na tyle, aby wiedzieć, że uwielbiam przerabiać, odnawiać meble oraz przeróżne przedmioty. W moim pokoju w...

Chyba zdążyliście mnie poznać na tyle, aby wiedzieć, że uwielbiam przerabiać, odnawiać meble oraz przeróżne przedmioty. W moim pokoju większość przedmiotów przeszło "metamorfozę" aby bardziej się wpasować w jego wystrój. Mówię głównie o przedmiotach, które pojawiły się w TYM POŚCIE.
Kolejnym meblem, z którego jestem mega dumna, jest krzesło, które leżało w piwnicy i tylko się kurzyło. Ja postanowiłam dać mu drugą szansę i tak oto wzbogaciłam się w przepiękny mebel który idealnie pasuje do mojej jeszcze nieskończonej toaletki :)















 Wbrew pozorom malowanie mebli nie jest wcale takie trudne. Wymaga od nas jedynie odrobinę wolnego czasu, dokładności i przede wszystkich chęci :) Co do potrzebnych przedmiotów, to wystarczą te, które zazwyczaj znajdziemy w swoich domach, a jak nie, to kupimy je za naprawdę niską cenę :)


Na początku musimy KONIECZNIE porządnie wyczyścić mebel ze wszystkich niedoskonałości i pozostałości poprzedniej farby. Dopiero po dokładnym wygładzeniu drewna możemy przystąpić do malowania.

Po kilku doświadczeniach z malowaniem drewna, najbardziej mogę polecić emalię do malowania drewna i metalu od firmy DEKORAL. Odcień bieli jest rzeczywiście śnieżnobiały, a mebel po wyschnięciu ma ładny połysk. Polecam rozcieńczać tę emalię rozcieńczalnikiem, ponieważ w moim przypadku jej konsystencja była zbyt gęsta i po prostu źle mi się malowało. 
 
Liczyłam się z tym, że będę musiała nałożyć więcej niż jedną warstwę i zadowalający efekt uzyskałam po nałożeniu drugiej. 



Jak Wam się podoba końcowy efekt? 
Zachęciłam choć troszeczkę do odnawiania starych mebli? Ja osobiście uwielbiam to poczucie satysfakcji, kiedy uda mi się coś zrobić samej i na dodatek całkiem dobrze to wygląda! 

• • • • • • • • • • • • • •
Zachęcam Was do polubienia mojego profilu na facebooku! Nie dość, że będziecie na bieżąco z moimi wpisami, to gwarantuję Wam że znajdziecie tam również motywację do działania i dużo inspiracji! ♥

 

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. Po odnowieniu prezentuje sie super. Mam w domu pare takich mebli, ktore z checia przemalowalabym na bialo, ale cos odkladam to w czasie :P
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najcięższym etapem takich rzeczy jest zebranie się do roboty :D

      Usuń
  2. Piękny efekt końcowy! Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, właśnie dzisiaj chciałam pomalować swoje krzesło, które ma taki sam kształt jak to Twoje. Jedyna różnica jest taka, że ma czerwone obicie i nie wiem co z nim zrobić. Post na pewno mi się przyda! ;)
    Świetny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obicie możesz zdjąć (poproś o pomoc jakiegoś faceta w pobliżu :D ) i obić takerem na nowo jakimś skrawkiem materiału, który masz na zbyciu! Ja moje biurowe krzesło dokładnie tak samo potraktowałam po tym, jak eko skóra się z niego zdarła i sypała. Polecam, bo pracy wiele z tym nie ma, a możesz to krzesło odmienić nie do poznania! :*

      Usuń
  4. Świetnie teraz wygląda to krzesło :D ja również uwielbiam odnawiać stare rzeczy lub coś ciekawego z nich robić :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Super metamorfoza :) Pozdrawiam!
    Silikony Marcolla

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh, uwielbiam domowe odnawianie starych mebli :) ja muszę się wziąć za mój stoliczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam, gdy czemu staremu nadaje sie nowe życie. Pięknie teraz wygląda. Sama bym chetnie przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram