Special tasks cosmetics

Na fali wakacyjnych wyjazdów i kompletowania zawartości kosmetyczek, zdałam sobie sprawę, że w swojej kolekcji kosmetyków posiadam tak...





Na fali wakacyjnych wyjazdów i kompletowania zawartości kosmetyczek, zdałam sobie sprawę, że w swojej kolekcji kosmetyków posiadam takie, bez których nie mogłabym się obejść nie tylko w czasie wakacji. Już nie raz uratowały mnie w kryzysowych sytuacjach i jak możecie zobaczyć na zdjęciu, sięgam po nie i jestem im wierna od dosyć długiego czasu.


O szamponach Batiste jest głośno już od kilku lat, a teraz już praktycznie każda drogeria oferuje mnóstwo wariantów tych kosmetyków. Próbowałam szamponów innych firm, ale wydaje mi się, że pod względem jakości, Batiste ma chyba monopol na ten produkt, ponieważ tak szerokiego asortymentu w takiej cenie nie znajdziemy chyba na rynku :) 

Nie byłoby w tym korektorze nic dziwnego, gdyby nie to, że w moim przypadku świetnie sprawdza się w roli podkładu. Jego krycie nie jest na tyle mocne, aby pozostawiał efekt maski. ani na tyle słabe, aby trzeba było się jeszcze czymś wspomagać. Uwielbiam jego lekką konsystencję i odcień. 


A co moge powiedzieć na temat tych olejków? No cóż, akurat w tym przypadku mam naprawdę szeroki wybór kosmetyków do pielęgnacji końcówek ale ja akurat jestem wierna tym z Mariona już od około dwóch lat i je po prostu uwielbiam. Za zapach, za miękkość włosów po aplikacji, cenę, dostępność i o skuteczne dbanie o moje końcówki.

Tej maści zawdzięczam ratowanie mojej skóry z nieznośnych wyprysków w przeciągu jednej nocy. Nigdy nie spotkałam się jeszcze z takim kosmetykiem, który byłby w stanie uporać się z kilkoma wypryskami w jedną noc. Lekko wysuszał moją skórę, ale poradziłam sobie z tym, stosując Effeclar z La Roche Posay. Jest dostępny w każdej aptece i gorąco go polecam!






Myślałam dosyć długo nad tym, które kosmetyki zasługują na miano tych niezastąpionych i obowiązkowych w mojej kosmetyczce i padło na te. Być może po jakimś czasie kolekcja się wzbogaci ale ciekawi mnie również co w waszym przypadku się sprawdziło i jakie są wasze niezastąpione kosmetyki? Piszcie koniecznie w komentarzach! 




No i nareszcie założyłam fanpage'a! Klikajcie, lajkujcie, aby być na bieżąco z każdym nowym postem! Nie martwcie się, nie zasypię Was masą nowych postów, póki co, będę udostępniała jedynie wiadomości o nowych postach ♥


You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Wszędzie szukam tego korektora z Bell już od dobrych 2 lat i po prostu nigdzie nie mogę na niego trafić, na razie testuję ten z catrice, ale wciąż kusi mnie te słynny ulubieniec internetu z Bell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj w Biedronce, w niej zazwyczaj są szafy Bell i ja sama tylko tam kupuję ten korektor :)

      Usuń
  2. Suche szampony z Batiste oczywiście na górnej półce w łazience!
    Najlepszy ratujący kosmetyk :D
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuje krem benzacne ( niebieski ) :). Jestem zachwycona jego działaniem <3.Używałam też olejek Marion ( jojoba i słonecznik). Moje włosy go nie polubiły :<. Pomimo, że dawałam go na same końcówki szybko się tłuściły. Myślę nad daniem mu drugiej szansy, tym razem nakładałabym go na noc, na skalp i rano zmywała :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w moim przypadku jest podobnie, bo zauważyłam, że najlepsze efekty po uzywaniu tego olejku uzyskuję przy suszeniu włosów suszarką. Gdy daję im swobodnie wyschnąć i nie stosuję suszarki, to darują sobie też zazwyczaj również stosowanie tego olejku. Stosuję go jako "ochronę" przed wysoką temperaturą :)

      Usuń
  4. Maść Benzacne jest odkryciem stulecia, już wiele razy był moim małym ratownikiem ^^ Co do suchych szamponów, to żałuję, że dopiero teraz odkryłam Batiste :x Świetny w sytuacjach wyjątkowych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co z tego że późno, ważne że teraz się sprawdza :*

      Usuń
  5. Przekonały mnie te suche szampony do włosów.
    Kurde spróbuje znaleźć kremu na wypryski :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampony Batiste są na mojej półce i w sportowej torbie absolutnie zawsze ;)

    COCOCHINES BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty :) ja z nich wszystkich używałam tylko olejków i to prawda są świetne! *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram