Patterned total look

Nawet nie wiecie jak ciężko wrócić do szkoły niespełna po 12 godzinach od powrotu ze wspaniałych wakacji w Bułgarii. Ciągle żyj...














Nawet nie wiecie jak ciężko wrócić do szkoły niespełna po 12 godzinach od powrotu ze wspaniałych wakacji w Bułgarii. Ciągle żyję tym wyjazdem pomimo tego, że mam już za sobą ponad tydzień szkoły. Tak czy siak trzeba wrócić do rzeczywistości i przede wszystkim pracy. 

Total look to pojęcie funkcjonujące w modzie już od jakiegoś czasu. Polega on na założeniu każdej lub większości części garderoby w jednym kolorze,  wzorze albo fakturze. Najpopularniejszą jego odsłoną jest czerń od stóp do głów, aczkolwiek coraz więcej kobiet sięga po biel i odważniejsze kolory. Ja postawiłam na lekki, zwiewny i letni total look w paski. 




Bluzkę, jak i spodenki, które z przodu imitują spódnicę kupiłam w Stradivariusie w trakcie sierpniowych wyprzedaży jako jedne z ostatnich sztuk. Jednak mimo to moda na total look trwa i w wielu sklepach można "skompletować" podobne zestawy.

 

Pamiętajcie, że czasami dziwnie wyglądające ubrania na wieszaku, po założeniu wyglądają całkiem inaczej. Bluzka w połączeniu z szortami wygląda jak kombinezon z tą różnicą, że możemy je rozdzielić i zestawiać z wieloma innymi ubraniami!



Pamiętajcie o moim fanpage'u na facebooku! Pojawiają się tam głównie informacje o nowych postach, ale powolutku się rozkręcam i mam nadzieję że Wy również będziecie coraz częściej tam zaglądać! :*

You Might Also Like

8 komentarzy

  1. Hej Kasiu :) Po pierwsze świetne zdjęcia, wakacyjna stylizacja jest jak najbardziej na TAK i mega mi się podoba.
    Jak tam w szkole?
    Obserwuje i zapraszam do siebie, zorganizowałam konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się "rozkręcam" ale tak czy siak zapowiada się ciężko. Już jutro piszę próbną maturę z matematyki (bo piszę rozszerzenie, a co!) i wiem, że najbliższe 8 miesięcy będzie pełne próbnych matur z matmy! Jestem przerażona! :(

      Usuń
  2. Świetne klapeczki. Uwielbiam total look'i :D
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;) również w tym roku pisze maturę,ja jednak pisze rozszerzenie z chemii ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię taki total look, świetne te paski są. ;) też zawsze miałam problem z powrotami do rzeczywistości po wakacjach, zwłaszcza wakacyjnych. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie to świetnie pasuję, ja jednak wolę biel lub czerń :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super look, zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram