Polo neck sweater & mom jeans #ootd

• • • Wraz z nadejściem jesieni nadszedł czas na cieplejsze ubrania. W moim przypadku połowę szafy zajmują ciepłe i grube swetry, dlatego...


• • •

Wraz z nadejściem jesieni nadszedł czas na cieplejsze ubrania. W moim przypadku połowę szafy zajmują ciepłe i grube swetry, dlatego chłodniejsze dni są dla mnie niczym strasznym. Wręcz przeciwnie! Uwielbiam zimę i idące z nią w parze milutkie swetry!



Jednak póki co wybór padł nie na gruby sweter, ale na cienki biały golf w połączeniu moimi ukochanymi MOM jeans, które upolowałam w seconhandzie i które już raz pojawiły w jednej z moich stylizacji. 


• • •

           

Proste połączenie jeansu i bieli.  
Jak to się mówi: "diabeł tkwi w szczegółach" 
i standardowo dobrałam czarny, męski pasek,
 który jest już od baaardzo długiego czasu 
moim ulubionym dodatkiem do wielu stylizacji.

Zachęcam Was dziewczyny do eksperymentów z fryzurami :) 
Wykonanie francuza czy bardziej skomplikowanego 
splotu z nabraniem wprawy nie zajmuje tak dużo czasu, 
a jest naprawdę efektowne nawet na co dzień 
i nie oszukujmy się - jest to mega wygodna opcja! :)




 

     

golf • no name
mom jeans • secondhand /Teddy's
slip-on • 50style / feewear
belt • no name



Chciałam Wam ogromnie podziękować za Waszą obecność tutaj!
Pomimo tego, że jestem teraz w maturalnej klasie i mam mnóstwo nauki, to miejsce jest dla mnie wspaniałą i skuteczną odskocznią od codzienności.
To Twoja zasługa. Jesteś tu, więc tworzysz to miejsce, za co chcę Ci bardzo podziękować!
Zostań ze mną na dłużej! ♥

You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Prześliczna stylizacja. Podobają mi się takie proste połączenia :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  2. W SH można tyle perełek zdobyć *,* wejdz na mój blog a sama zobaczysz jakie mi udało sie perełki zdobyć :D w sumie to co drugi post jest z ciuszkami z sh:D ja zimy nienawidze po mimo iż mam tez duuuzo super grubych swetrów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura przepiękna, zazdroszczę umiejętności :) A stylizacja bardzo klasyczna, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super golfik :D
    ja również uwielbiam grube swetry ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram