Style sudoku | build a capsule wardrobe

Która z nas nie marzy o garderobie, w której każda rzecz doskonale współgra z resztą ubrań i dodatków? Pojęcie capsule wardrobe już od jaki...


Która z nas nie marzy o garderobie, w której każda rzecz doskonale współgra z resztą ubrań i dodatków? Pojęcie capsule wardrobe już od jakiegoś czasu przewija się na wielu blogach modowych i jej założeniami jest kupowanie ubrań pasujących do reszty oraz ograniczenie zawartości naszych szaf do niezbędnego minimum. Zainspirowana kilkoma artykułami na ten temat, stworzyłam coś, co może was zainspirować i pomóc w dobieraniu ubrań i dodatków. 


Modowe Sudoku znalazłam gdzieś na Pintereście i ogromnie spodobała mi się jego idea.

O co w ogóle w tym chodzi?

Zasada jest prosta. Wybieramy 4 topy, 4 dolne partie garderoby (np. trzy pary spodni i jedną spódnicę), 4 akcesoria i 4 pary butów. Następnie wstawiamy je do szablonu obok zgodnie z podpisem i kombinujemy!

Zamysł jest fajny, ale niestety na dłuższą metę nie działa to zbyt dobrze, chociażby ze względu na to, że uwzględnia zbyt mało ubrań. Na co dzień się nie sprawdzi, ale uważam że może to być świetny sposób na zaplanowanie stylizacji na wakacje lub dla osób studiujących, które bardzo często muszą się naprawdę wysilić, aby zabrać jak najmniej rzeczy jak najbardziej do siebie pasujących :)

Tak czy siak, tworzenie tego sudoku i późniejsze odczytywanie powstałych stylizacji dało mi mnóstwo frajdy i dla samej dobrej zabawy zachęcam Was do spróbowania!

TO DO DZIEŁA!

Za pomocą szablonu, powstałe stylizacje możemy czytać na 3 sposoby: pionowo, poziomo i na ukos (z lewego górnego rogu , jak i z prawego górnego rogu)




Z tak poukładanych ubrań i dodatków możemy otrzymać aż 10 stylizacji! Zobaczcie tylko co udało mi się stworzyć!


• Bardzo ważne jest to, że przedmioty znajdujące się w narożnikach tworzą aż 3 stylizacje, dlatego upewnijcie się, że znajdują się tam najbardziej wszechstronne i pasujące do pozostałych części rzeczy. 

• Warto też powstrzymać się od umieszczania w sudoku wzorzystych przedmiotów. Chyba że jesteś kolorową i zwariowaną osobą, a mieszanie wzorów i kolorów jest jak najbardziej w Twoim stylu! Ja skusiłam się jedynie na bluzkę w paski, która pasuje raczej do wszystkich części mojej "sudoku garderoby :)













Szary t-shirt - New yorker
Czarne spodnie z wysokim stanem - H&M
Białe buty ze świecącą podeszwą LED
Czarny pasek 
Srebrny naszyjnik -  Mohito
Trampki - Converse All Star
MOM jeans - Teddy's
Czarny t-shirt - H&M
Czarna spódnica - New Yorker
T-shirt w paski - House
Plecak - secondhand
Trampki slip-on - 50style / Feewear
Lakierowane buty - McArthur
Torebka na złotym łańcuszku - Pull&Bear
Biały t-shirt - New Yorker
Levi's 501 - secondhand



 Co więc sądzicie ? Podoba Wam się pomysł planowania stylizacji w taki sposób? Ja szczerze powiem, że umieściłam tam moje ulubione ubrania i powstały chyba ze 4 stylizacje, których nigdy nie wypróbowałam, ale na pewno to zrobię :)

•••

A teraz chciałabym Was serdecznie zaprosić i zachęcić do własnej interpretacji i przedstawienia własnych propozycji SUDOKU. Możecie zrobić totalnie zwariowane stylizacje, pełne kolorów i wzorów, bardzo zwyczajne, codzienne. Ruszcie głową i uruchomcie wyobraźnie! Koniecznie pokażcie swoje efekty wysyłając je na mojego maila kasia.wewnetrzna@gmail.com.

Nie mogę się doczekać Waszych inspiracji i umieszczę je  i na fanpage'e na facebooku!

Na prace czekam do 18 listopada 2016r. Prawdopodobnie jeszcze w ten sam weekend pojawi się post przedstawiający najlepsze prace wraz z linkami do waszych blogów! 


You Might Also Like

9 komentarzy

  1. Hejka!
    Super blog!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)
    Obs za obs! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To sudoku jest genialne <3 Już wiem co zaraz zrobię :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pomysł z sudoku jest świetny. Muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jacie! Świetny pomysł! Na pewno wypróbuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh nie mogłabym tak, za dużo mam ciuchów i za bardzo mi się wszystkie podobają. Plus zwykle i tak noszę to na co mam ochotę, choćby to miałaby być ta sama, czarna sukienka, 3ci dzień z rzędu :D

    Jeśli lubisz klimaty alternatywne to zapraszam też do mnie Akasza - na Facebook'a lub Ruda Urodowo - na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, jakie ekstra! Muszę to wypróbować! Masz rację, że dla osób studiujących to świetny pomysł ^^ za każdym razem gdy wracam do domu, to walizka mi się nie domyka, a później miejsca na osławione słoiki nie ma 😂

    Pozdrawiam 😘
    http://platinumredhead.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram