Airy Blue - color of the season fall/winter 2016/2017

W ubiegłym tygodniu opublikowałam posta pełnego inspiracji w kolorze Lush Meadow - jednym z najpopularniejszych tego sezonu. Postanowiłam ...


W ubiegłym tygodniu opublikowałam posta pełnego inspiracji w kolorze Lush Meadow - jednym z najpopularniejszych tego sezonu. Postanowiłam kontynuować serię postów poświęconych kolorom wytypowanym przez Instytut Pantone na najbliższy sezon. 

Jak widzicie, wybór padł na zdecydowanie spokojniejszą i jaśniejszą barwę, niż poprzednio. 
Kolor AIRY BLUE oczarował mnie swoją delikatnością i łagodnością. Spokój bijący od tego odcienia niebieskości jest tak piękny, że aż trudno oderwać od niego oczy. 

Post ubogi w tekst, ale za to bardzo bogaty z zdjęcia. Mam nadzieję że przypadł Wam do gustu i z chęcią usłyszę jakie odczucia na Was wywarł ten kolor.Czy tylko ja jestem nim tak bardzo oczarowana? 

Serdecznie Was zapraszam do zajrzenia! 

You Might Also Like

18 komentarzy

  1. Ale masz świetnego bloga! Będę obserwować :) Co do airy blue - miałam już na głowie różne kolory, ale strasznie chciałabym w końcu mieć włosy w dokładnie tym odcieniu błękitu. Niestety, tak ciężko go utrzymać, że chyba będę musiała zadowolić się jedynie ubraniami airy blue...

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie znam się, ale słyszałam że odświeżanie włosów platynową płukanką nadaje lekko srebrny efekt :)

      Usuń
  2. Rewelacja! Zobaczymy w jakim stopniu ten trend się przyjmie, bo dla mnie od zawsze był oznaką wiosny <3


    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dla mnie też, ale kiedy pojawił się na czapkach, szalikach, płaszczach i futrach, to zmieniłam zdanie :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie kolor jest bardzo dziewczęcy, jednak muszę przyznać iż jesienią ciężko jest nabyć go w sieciówkach. Jestem jego zwolenniczką, ale w sezonie letnim :)

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie tej jesieni ten kolor zaczyna się pojawiać w sklepach, tylko musimy być troszeczkę bardziej cierpliwe, aż pojawi się tego więcej :)

      Usuń
  4. Świetny kolor, super post! Bardzo dopracowany! Buziaki :*

    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo ładny! Uwielbiam tego typu prezentacje zdjęć! Obserwuje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ten kolor nazywałam kiedyś Baby blue!:) Czy może mylę dwa pojęcia?:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!:)
    PS Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalnie dla Ciebie poszukałam różnicy w internecie, ponieważ w sumie pomyślałam że to mogą być te same kolory lub AIRY BLUE może być nazwą używaną tylko w skali Pantone. Więc już spieszę z odpowiedzią. Otóż airy blue i baby blue to dwa różne kolor i nawet nie spodziewałam się, że tak różnią się od siebie. I obydwa pojawiają się w skali pantone.
      BABY BLUE - https://www.pantone.com/color-finder?q=baby+blue
      Airy BLUE - https://www.pantone.com/color-finder?q=airy+blue

      Usuń
  8. Śliczny kolor!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno coś do mojej szafy trafi w tym kolorze bo jest na prawdę śliczny. Doda w szafie takiej lekkości jakiej mi brakuje ;p
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajj post bardzo mi sie podoba, nawet przy ubogim tekście. Kolory pastelowe uwielbiaaaaaaaaam od dawna.

    zapraszam http://typical-teengirl.blogspot.com/2016/11/ulubiency-aplikacja-ktora-oblicza.html
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne odcienie :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram