Lush Meadow - color of the season fall/winter 2016/2017

Co jakiś czas Instytut Pantone publikuje raport barw, które będą modne w nadchodzącym sezonie. Zadziwiające jest to, że ich przewidywania s...


Co jakiś czas Instytut Pantone publikuje raport barw, które będą modne w nadchodzącym sezonie. Zadziwiające jest to, że ich przewidywania są w naprawdę dużym stopniu trafne. Kolory, które będą na topie jesienią i zimą 2016/2017 zostały ujawnione już jakiś czas temu. Przeglądając listę barw zostałam oczarowana kilkoma propozycjami, które mam nadzieję i Wam przypadną do gustu.

Przygotowałam kolaż inspiracji w kolorze LUSH MEADOW, jednym z listy Instytutu Pantone.
Nigdy nie byłam fanką zieleni, jednak po obejrzeniu kilku(set) zdjęć przeróżnych rzeczy w tym kolorze muszę stwierdzić, że zakochałam się w nim po uszy! Odcień, który oni wytypowali jest głęboki, ciemny i praktycznie na wszystkim prezentuje się doskonale!







Jak Wam się podobają takie krótkie posty pełne inspiracji?
Szukając zdjęć zobaczyłam przy okazji wiele innych ciekawych inspiracji, jednak nie powiem, jest to dosyć pracochłonne zajęcie.
Ale jeżeli tylko uważacie, że tego typu posty są fajne, to warto się poświęcić!
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!







You Might Also Like

9 komentarzy

  1. Ten kolor jest cudowny! Koniecznie musze mieć taki sweterek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie? aż się sama sobie dziwię, że mi się podoba! :D

      Usuń
  2. Ale przepiękny jest ten kolor ! I wygląda tak "majestatycznie" !!! I piękne kolarze <3 Obserwuje :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień niebieskiego bardziej przypadł mi do gustu, jednak mam pytanie. Sama robisz sklejki zdjęć?

    http://typical-teengirl.blogspot.com/2016/11/ulubiency-aplikacja-ktora-oblicza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie przeróbki, skalejki i grafiki robię sama 😋

      Usuń
  4. Lubię szmaragd. Który Pantone chyba 4 lata już zrobił kolorem roku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. :-) Uwielbiam szmaragd, to jeden z moich ulubionych kolorów. Jeśli potrzebujesz konta młodzieżowego zapraszam na konto

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram