Ready for the cold autumn days #ootd

Patrząc z okna na piękny las,  na złote liście spadające z drzew  i słońce świecące prosto w moje oczy  aż trudno mi uwierzyć że na zewnątr...


Patrząc z okna na piękny las, 
na złote liście spadające z drzew 
i słońce świecące prosto w moje oczy 
aż trudno mi uwierzyć że na zewnątrz jest naprawdę zimno. 
Ale wczorajszy spacer udowodnił mi, że jesień już tu jest 
i nie wyobrażam sobie teraz wyjść na dwór 
bez ciepłej czapki i grubego swetra.
 





Wydawało mi się, że jestem gotowa na jesień, jednak w ubiegłym tygodniu okazało się, jak bardzo się myliłam. Nie umiem się przyzwyczaić do tego zimna, dlatego praktycznie cały czas noszę grube swetry, płaszcze i chodzę w czapce. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, ponieważ dzięki temu mogę nareszcie chodzić w moich ukochanych, ciepłych i milutkich swetrach oraz zaopatrzyć się w nowe!



płaszcz - no name - secondhand | sweter - secondhand | spodnie - H&M | czapka - Textil Market | botki - Lasocki 


A czy Wy też tak zmarzliście w ubiegłym tygodniu?
Jakie ubrania są Waszymi zdecydowanymi ulubieńcami na zimne, jesienne dni? 




You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Też nie mogę sobie poradzić z zimnem. Chyba za długo mieliśmy lato :P
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bez przerwy chodzę w swetrach i bluzach, ale muszę przyznać, że to uwielbiam :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no! nareszcie się doczekaliśmy tych swetrów! i dziękuję! :*

      Usuń
  3. Świetny zestaw na jesień. :) Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam.
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto Ci robi tak świetne zdjęcia, umawiałaś się na jakąś profesjonalną sesję ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robi mi mój chłopak i daleko tej "sesji" do profesjonalizmu, ale dziękuję, ogromnie mi miło słyszeć taki słowa :*

      Usuń
  5. A u mnie nie ma nawet słońca. Leje, leje i jeszcze raz leje! :( Ale liście tworzą super atmosferę na ziemi. Wyglądają świetnie. Ty także wyglądasz super, mimo takiej pogody.
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie znoszę jesieni właśnie za to zimno ;d
    a w zimne dni ja akurat nie przetrwam bez ciepłego szalika, którym mogę się obwiązać ze 3 razy :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie czapki nie pasują, więc uszy zazwyczaj marzną mi niemiłosiernie ;)
    Wyglądasz super! Szczególnie pierwsze zdjęcie wpadło mi w oko :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jesienią chodzić w swetrach! najlepsze co może być :D
    super zdjęcia :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się takie stylizacje!

    ledesolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram