Gold details #ootd

                                                         Na co dzień lubię prostotę i przede wszystkim wygodę.  Jednak nie zawsze musi to...


                                                  
     
Na co dzień lubię prostotę i przede wszystkim wygodę.
 Jednak nie zawsze musi to iść w parze z nudą, dlatego 
często sięgam po dodatki. Ponownie przekonałam się 
do złotych elementów, które dodają trochę ciepła 
i elegancji banalnym zestawieniom.

                                                  













                                       

W stylizacji pojawił się golf, który zasłużył na miano mojego ulubieńca ostatnich lumpeksowych zakupów, ze względu na kolor oraz przyjemny w dotyku materiał.

                                     




























golf - secondhand
spodnie - H&M
buty - Lasocki
torebka - Pull&Bear
zegarek - Parfois
okulary - betterlook
płaszcz - Heine / secondhand




You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Prześliczna stylizacja :)
    Zawsze podobały mi się swetry w takim ciemnozielonym kolorze.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Ta torebka na łańcuszku jest cudowna <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie CI w okularach :D
    magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiego łupu! Golf jest strzałem w 10, aktualnie takie w sklepach koszują sporo ponad 100 zł! W dodatku ten sweter robi całą stylizację, jego kolor jest nieziemski, a połączenie z ponadczasową czernią i złotem - nic dodać, nic ująć :*
    Dodaję do obs dopiero teraz, aż dziwne, że tak długo obserwuję Cię na IG, a dopiero teraz wpadłam na Twojego bloga :) Zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam, www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja zdecydowanie trafiła w mój gust, golfik jest niesamowity! Od razu rzucił mi się w oczy zarówno kolor jak i jego fason!
    Wyglądasz naprawdę ślicznie

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤ W dodatku ruszył nasz snapchat więc, tak jak prosiłaś informuję: teen_bloggers
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w takim dcieniu zieleni :) Stylizacja bardzo mi się podoba, sama z chęcią bym się tak ubrała! Aż zachciało mi się wybrać na lumpy!

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja 😊 Okulary bardzo tutaj pasują do reszty elementów. A ten sweter jest prawdziwą perełką 😍

    Pozdrawiam 😘
    http://platinumredhead.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również lubię złote dodatki i w sumie dodatki w jakiejkolwiek postaci :) Bardzo podoba mi się Twój golf i ten kolor również, chyba muszę wybrać się do jakiegoś secondhandu, bo dawno nie byłam ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Golf jest świetny. Te golfy z obecnych kolekcji jakoś do mnie nie trafiają (albo zły kolor,albo zły krój- chyba mam za duże wymagania ;) ) a twój jest idealny (ten kolor ♥). Ładne okulary :D

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram