Home sweet home / my room / rabble

Mój pokój jest miejscem, gdzie w ostatnim czasie spędzam najwięcej czasu.  Dlatego staram się, aby ta przestrzeń była jak najlepiej zagospod...

Mój pokój jest miejscem, gdzie w ostatnim czasie spędzam najwięcej czasu. 
Dlatego staram się, aby ta przestrzeń była jak najlepiej zagospodarowana 
i co jakiś czas wprowadzam zmiany, dzięki którym przebywanie 
w moich czterech ścianach jest znacznie przyjemniejsze. 

Aby mój pokój był przytulniejszy, posługuję się pomysłami typu DIY, 
ale również standardowymi i nawet "oklepanymi" rozwiązaniami. 
Starałam się wyznaczyć i oddzielić trzy strefy: strefę wypoczynkową, 
strefę do pracy i strefę służącą do przechowywania ubrań i kosmetyków.

Najważniejsze jest to, aby nasza przestrzeń pozwalała nam wyrazić samych siebie. 
Niewielkim nakładem pracy i odrobiną wyobraźni można we wspaniały
 i pomysłowy sposób spersonalizować swoje cztery kąty.






















Z mojej "toaletki" jestem ogromnie dumna, ponieważ pomysł, jak i wykonanie są mojego autorstwa.
 Lustro z ciemną, drewnianą ramą, które dostałam od babci, przemalowałam na biało. 


Również stare krzesło, które leżało zakurzone w piwnicy przeszło renowację, o której pisałam TUTAJ. 
Oprócz kosmetyków, za szafą umieściłam również wieszak na torebki i paski.
Powoli zaczyna brakować mi miejsca na kosmetyki, ale "potrzeba- matką wynalazku" i zapewne niedługo coś wymyślę :)




 




                                      

Moje biurko jak i wszystkie potrzebne książki znajdują się obok siebie, abym podczas nauki miała je pod ręką i mogła po nie swobodnie sięgnąć.

Mój regał niestety nie posiada szuflad ani zamykanych półek, dlatego  starałam się aby oprócz kolorowych książek pojawiły się na nim również minimalistyczne, własnoręcznie pomalowane pudełka, które ułatwiają segregację i przechowywanie.





                                                                                                 

Świetnym sposobem na zrobienie oryginalnego i efektownego świecznika jest użycie butelki po szampanie lub jakiejkolwiek innej o wąskiej szyjce i ciekawym kształcie oraz emalii uniwersalnej w sprayu. Wystarczy pokryć nią oczyszczoną ze wszelkich zabrudzeń i naklejek butelkę, zostawić do wyschnięcia i włożyć świeczki.








Spray jest tak uniwersalnym produktem, że oprócz szklanych butelek można nim pokryć wiele innych powierzchni i tekstur. Ja użyłam go jeszcze do pomalowania słoików oraz tekturowych pudełek.  






Dla osób, które nie czują się najlepiej w dekoracjach DIY, sklepy oferują mnóstwo produktów, dzięki którym można ożywić i nieco spersonalizować wnętrze. Jeżeli nie wiecie gdzie szukać, to polecam sklep internetowy Home&You, który w ostatnim czasie oferuje kilka kuponów rabatowych!

Do Świąt co prawda pozostało jeszcze sporo czasu, ale wydaje mi się, że oprócz wspaniałej atmosfery i pysznych dań, nie tylko mnie kojarzą się również z wydatkami związanymi z prezentami. Może warto poszukać kodów i kuponów rabatowych, które nieco nas odciążą? Świetną stroną, oferującą wiele kuponów jest RABBLE, na której regularnie pojawiają się nowe zniżki i kody. Warto czasami przejrzeć ich oferty w poszukiwaniu rabatów :)


W jaki sposób w ożywiacie wystrój swoich wnętrz? Czy tak jak ja macie czasami ochotę wszystko pokryć emalią w sprayu? Koniecznie podajcie mi swoje pomysły na wprowadzenie zmian w pokoju! 







You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Świetnie urządzony pokój, jest stylowo, a zarazem czuć powiew nowoczesności. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pokój, kolorki raczej nie w moim stylu, ale ładnie urządziłaś ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuje zrobic remont mojego pokoju bo czuje sie zle tez chce aby kazdy kat byl mi posluszny!
    Swietne mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł z butelkami! Myślę, że pięknie wyglądałaby pomalowane złotą, metaliczną farbą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie urządzone pomieszczenie

    skomentowane, teraz tym https://skucinskae.blogspot.com/2016/11/etui-polska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia , http://tenczowykramhajkosia.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Baardzo pomysłowe świeczniki <3 Masz bardzo poważny pokój, taki...dojrzały :)
    Moją osobistą przestrzenią od tego roku jest kawalerka, z której meeeega się cieszę, ponieważ teraz nie tylko mój pokój jest taki, jaki chcę, ale całe mieszkanko i czuję się tu bardzo dobrze. A to chyba najważniejsze :)

    Pozdrawiam :*
    Weronika z bloga http://platinumredhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny pokój :) super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Również uwielbiam pomysły DIY mam ich tak wiele, że same się ze sobą sprzeczają i nie wiem z którego skorzystać :C Ten pomysł na toaletkę, genialny!
    asaminach.blogspot.com
    Jeśli masz czas wpadnij ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, duży pokój :) Świetny pomysł na toaletkę!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram