Sweater as a coat #ootd

Jesień kocham za to, że mogę łączyć ze sobą przeróżne materiały, ubierać się na cebulkę, zakładać ciepłe swetry i mieszać ze sobą masę ciuch...

Jesień kocham za to, że mogę łączyć ze sobą przeróżne materiały, ubierać się na cebulkę, zakładać ciepłe swetry i mieszać ze sobą masę ciuchów. Na dobre w naszych garderobach zagościły płaszcze i kurtki. Jednak czasami okrycie wierzchnie śmiało można zastąpić ciepłym swetrem, który w tej roli spisuje się całkiem nieźle.







Skoro gruby, długi i ciepły sweter posłużył mi jako płaszcz, to czemu nie skomponować go z innym typem sweterka - golfem? Swoją drogą pojawił się on już w jednej z moich jesiennych stylizacji. 




Jesień to nie tylko czas kombinowania z modą, ale też "dogrzewania się" na każdy możliwy sposób. Takie połączenie sprawdzi się na pewno tym osobom, które oprócz fajnego looku cenią sobie również wygodę i ciepło w te przeszywające chłodem dni.


Jeżeli ta stylizacja przypadła Wam do gustu, to być może wcześniejsza, równie ciepła i jesienna się Wam spodoba :)



You Might Also Like

8 komentarzy

  1. Ja w czymś takim przemarzłabym chyba na kość przy obecnej pogodzie. jestem zmarzluchem, więc w grę wchodzi u mnie tylko porządna kurtka :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno sprawdzi się taki sweter w ciepljesze dni :) Ładne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweter, wygląda na cieplutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten płaszczo-sweter *.* ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześwietny ten "swetropłaszcz". fajna stylizacja

    Zapraszam do mnie ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna stylówka 😍 Bardzo w moim stylu! Minimalizm i dobry gatunek to coś, co cenię bardzo i na tym się wzoruję. No i oczywiście styl retro/vintage 💟

    Pozdrawiam 😘
    http://platinumredhead.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram