Treasures from secondhand #3

Nie wiem jak to się stało, że ostatni wpis z serii lumpeksowych łupów   dodałam w maju! Nie oznacza to jednak, że od tamtego czasu  nic cie...


Nie wiem jak to się stało, że ostatni wpis z serii lumpeksowych łupów 
dodałam w maju! Nie oznacza to jednak, że od tamtego czasu 
nic ciekawego nie znalazło się w mojej szafie. Wręcz przeciwnie, 
udało mi się znaleźć kilka ciekawych rzeczy, w szczególności swetrów. 





Jeden z nich jest ze 100% wełny, drugi mega milutki, jeszcze jeden, ogromnie długi i ciepły. Ten ostatni pojawił się nawet w jednym z ostatnich jesiennych outfitów na moim blogu.

Sweter, z którego jestem najbardziej zadowolona, pochodzi z francuskiej firmy ba&sh i zakochałam się w nim, jak tylko go zobaczyłam, ze względu na ogromnie modny w ostatnim czasie dekolt na plecach w kształcie litery V.  Zapłaciłam za niego jedynie 12 zł!

Żaden ze swetrów nie kosztował więcej niż 15 zł.

Udało mi się jeszcze znaleźć kolejną parę Levis'ów, tym razem w kolorze szarym oraz białą koszulę we wzorki. Kolejnym miłym zaskoczeniem okazał się oversizowy golf w kolorze butelkowej zieleni. Swoją drogą, ten odcień zieleni jest w tym sezonie bardzo modny. Jeżeli chcecie zobaczyć więcej inspiracji w tym kolorze, to odsyłam Was do wpisu w którym zawarłam mnóstwo inspirujących zdjęć.
Jeżeli nadal cierpicie na brak cieplutkich swetrów na chłodne, zimowe dni, to wybierzcie się do lumpeksu w poszukiwaniu świetnych jakościowo perełek! Mam nadzieję że tym wpisem zainspirowałam Was do poszukiwań :)



You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Udane łupy :) Prześliczny jest ten sweter w kolorze butelkowej zieleni.
    Moja mama ostatnio też dorwała kilka ciekawych sweterków np. z firmy Kappahl lub inny wykonany z kaszmiru. Bardzo mi się podobają, choć niestety są na mnie za wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze levisów :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super perełki znalazłaś! Ja aktualnie jestem w fazie prób ograniczanie kupowania w lumpach bo czasami nieco mnie poniesie hehe
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no znam ten problem. przez długi czas walczyłam z kupowaniem niepotrzebnych i słabych jakościowo rzeczy :D

      Usuń
  4. Super rzeczy znalazłaś. Ja nie mam talentu do wyszukiwania perełek z s-h :(
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwości. czasami tak jest, że każda wizyta w lumpeksie tak wygląda, ale na pewno niedługo znajdziesz coś wspaniałego!

      Usuń
  5. Super ciuchy znalazłaś xD Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę levisów haha 😀
    fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci za komentarz! Dzięki niemu zauważyłam, że mój cudowny i najlepszy szablon nie pozwala na ODPOWIADANIE na komentarze, załamka. Też buszuję po lumpeksach! Na zdjęciu masz cudowny butelkowy golf i spodnie, podobne do tych, w które ostatnio próbowałam wcisnąć się w sklepie, haha :D

    Pozdrawiam, będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sweterki!
    Golf mnie zachwycił :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. szczęściara! świetne ubrania :)
    zapraszam do mnie
    http://bettefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram