Christmas gift wrapping / DIY

Do wigilii pozostały już niecałe dwa dni i podejrzewam że wiele prezentów nie zostało jeszcze zapakowanych. Jeżeli tak jak ja jesteście wie...


Do wigilii pozostały już niecałe dwa dni i podejrzewam że wiele prezentów nie zostało jeszcze zapakowanych. Jeżeli tak jak ja jesteście wielbicielami prostych, tanich i efektownych zarazem rozwiązań, to przypuszczam że moja propozycja pakowania podarunków przypadnie Wam do gustu :)



Lista potrzebnych przedmiotów jest banalnie prosta:


• szary papier - ok 0,8 zł za 130x100cm
• gałązki drzewa iglastego 
• sznurek
• pierniczki (najlepiej domowej roboty!)
• pasta do zębów i szczoteczka
• nożyczki
• taśma klejąca

Standardowo opakowujemy prezent w szary papier i przyozdabiamy go sznurkiem





Pod kokardkę wkładamy gałązki drzewka 
iglastego. Sznurek powinien dosyć mocno 
trzymać gałązki i dodatkowe mocowanie 
ich jest zbędne :)






Świetny efekt daje użycie pasty do zębów. Można robić nią przeróżne wzory i za każdym razem osiągniemy rewelacyjny i niepowtarzalny efekt. Pasta szybko zasycha a tworzenie nią esów-floresów jest banalnie łatwe :)

Na koniec dodałam jeszcze domowe pierniczki. Niestety, popełniłam ten błąd, że podczas wypiekania ich nie zrobiłam dziurki potrzebnej do zawleczenia ich. Włożyłam je za to pod sznurek, który je stabilnie trzyma, więc brak dziurek nie jest aż tak dużym problemem :)














Nieskromnie przyznam, że dawno nie byłam tak zadowolona z efektu końcowego zapakowanych prezentów. Mam nadzieję, że i Wy po wypróbowaniu moich pomysłów będziecie z siebie równie dumni. Trzymam kciuki!



post powstał we współpracy z portalem kobieceporady.pl


You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Super zapakowane, ja jutro spróbuję coś wymyślić :P.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że da się to zrobić pasta do zębów! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham prezenty pakowane w ten sposób. Minimalizm jest najpiękniejsza rzeczą która nas otacza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wpis i świetny pomysł na pakowanie!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram