My BEST posts of 2016

Nadszedł rok 2017. Wiele osób powróciło już do regularnego trybu pracy, choć na pewno są i tacy, którzy nie mogą się otrząsnąć i wrócić do r...

Nadszedł rok 2017. Wiele osób powróciło już do regularnego trybu pracy, choć na pewno są i tacy, którzy nie mogą się otrząsnąć i wrócić do rzeczywistości po Świętach :)


W związku z wszechobecnymi rocznymi podsumowaniami w internecie i ja postanowiłam stworzyć pewnego rodzaju ranking. Skupiłam się na najpopularniejszych postach na moim blogu. Pomimo tego, że blog istnieje dopiero od lutego 2016 roku, to udało mi się opublikować 40 wpisów, mniej lub bardziej popularnych. 


Jeden z moich pierwszych postów. Zauważyłam że poradniki i pomysły cieszą się największą oglądalnością.












2. 3 shades of stripes


Ten wpis jest moim pierwszym. Zamierzałam zrobić całą serię poświęconą mieszaniu poszczególnych części garderoby z jedną, uniwersalną. Zabieram się właśnie za drugi wpis z tej serii i niewykluczone że pojawią się inne :)











3. DIY - paint an old chair


Popularność tego wpisu jest dla mnie sporym zaskoczeniem, ponieważ nie zakładałam, że na moim blogu będę publikować posty typu DIY a już na pewno że spotka się z taką aprobatą. 



Tworzenie tego posta sprawiło mi mnóstwo frajdy i należy go traktować z przymrużeniem oka. Zachęcam do poeksperymentowania z własną garderobą :)












5. Black culottes


Typowy outfit, jednak ze względu na panującą w lecie modę na spodnie typu "culottes" (która swoją drogą trwa nadal)  umieściłam krótką notkę na temat ich historii i pochodzenia.  



Kolejny outfit. Jak zwykle klasycznie i jak na jesienną stylizację przystało - ciepło :)













7. Gold details

Jedna z nowszych stylizacji w modnym w tym sezonie odcieniu LUSH MEADOW.



Jesienny spacer i stylizacja w odcieniach szarości. 


  
 W każdy z tych postów włożyłam swoją pracę i serce, dlatego jest mi ogromnie miło, gdy statystyki wzrastają i pojawiają się pozytywne komentarze. Jeżeli jakiś wpis szczególnie przypadł Wam do gustu śmiało dajcie znać. Uwielbiam czytać Wasze sugestie i pomysły! Na pewno postaram się zrobić kontynuację tych najpopularniejszych postów. W Nowym Roku na pewno pojawi się wiele nowości, pomysłów i inspiracji!

________________________________________________________


Koniec roku 2016 był dla mnie czasem refleksji. W przeciągu roku wydarzyło się w moim życiu naprawdę wiele i dobrze wspominam ostatnie 12 miesięcy. Skończyłam 18 lat, zdałam prawo jazdy, po raz kolejny założyłam bloga, który mam nadzieję, przetrwa dłużej niż poprzedni :) 

Dlatego życzę Wam i sobie wytrwałości, kreatywności i siły do działania! Rok 2017 na pewno przyniesie wiele okazji do wykazania się i wierzę, że pomimo trudnych decyzji, które mnie czekają, będzie równie dobry a nawet lepszy od 2016!



You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się takie podsumowanie, chętnie będę tu częściej zaglądać, chciałabym Ci także polecić pościel młodzieżowa 160x200 Tu Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne podsumowanie:) każdy chyba robi podsumowanie swojej pracy, w tedy można stwierdzić jak w danym roku nam poszło :) świetne posty, bardzo podobają mi się stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram