SEMILAC - zestaw z lampą EFFECTIVE LED 9W - pierwsze odczucia

W ubiegłym tygodniu obchodziłam swoje 19 urodziny i w życiu bym nie przypuszczała, że zostanę obdarowana tak wspaniałym prezentem! Moi przy...


W ubiegłym tygodniu obchodziłam swoje 19 urodziny i w życiu bym nie przypuszczała, że zostanę obdarowana tak wspaniałym prezentem! Moi przyjaciele przeszli samych siebie i pomimo tego, że minął już jakiś czas od otrzymania prezentu, to ja nadal jaram się jak małe dziecko ♥

Prezent o którym mowa, to zestaw startowy do wykonywania manicure hybrydowego w domowym zaciszu firmy Semilac.


Zestaw składa się z narzędzi takich jak : pilniki, blok polerski ale nie zabrakło w nim również płatków bezpyłowych i stripera do ściągania manicure.


Zdecydowanie na korzyść tego zestawu przemawia fakt, że jest on wyposażony w 5 egzemplarzy kolorowych lakierów hybrydowych w wersji MINI (3ml). Dla mnie to ogromny pluse, bo sprawia, że zestaw jest bardziej uniwersalny i nie zmusza na samym początku do inwestowania w kolejne buteleczki lakierów. Ja z doboru i różnorodności kolorów jestem bardzo zadowolona i wypróbowałam już wszystkie - na paznokciach swoich i cudzych ;)



Zestaw z tą konkretną lampą LED jest nowością i wiele osób uważa, że tak małe wersje nie nadają się do niczego. Ja jednak uważam, że spisuje się ona świetnie. Ma dwa tryby : 30 sek i 60 sek, które w zupełności wystarczają aby utwardzić lakiery. Problem może stwarzać utwardzanie "partiami", ponieważ wszystkie cztery paznokcie się nie zmieszczą, ale jestem w stanie przeboleć ten fakt tym bardziej, że zajmuje ona mało miejsca i działa bez żadnych zarzutów.



Tak jak wspomniałam, wersja zestawu który dostałam jest nowością i można go znaleźć chociażby na stronie cocolita.pl. Jego cena nie jest wygórowana, ponieważ Semilac oferuje jeszcze kilka innych, droższych wersji. Zestaw jest tak fajnie wyposażony że na początek przygody z manicure hybrydowym w zupełności wystarczy. Jakoś lakierów jak i acetonu, płynu odtłuszczającego i narzędzi jest bardzo dobra. 

Nie spodziewałam się, że "padnę ofiarą" mojego własnego posta na temat pomysłów na prezenty pod choinkę, ale świadczy to chyba tylko o tym, że zestaw jest strzałem w dziesiątkę jeżeli chodzi o prezent, już niekoniecznie gwiazdkowy oraz że chyba kierowałam się również po części swoimi upodobaniami tworząc tamten post.

Tak czy siak, jeżeli szukacie oryginalnego i przydatnego prezentu lub chcecie się móc pochwalić profesjonalnie wykonanym manicure bez wychodzenia z domu, gorąco Was zachęcam do kupienia tego zestawu! ♥





post powstał bez współpracy z jakąkolwiek firmą


You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Świetna recenzja :) Mnie Semilac niestety uczula :(
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas zastanawiam się nad zestawem od semilaca i nie jestem przekonana ale może jednak się skuszę :)
    Zapraszam do siebie!
    http://bymoiree.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent! Idealny dla dziewczyny! Nie wiem kiedy miałaś urodziny, ale spóźnione wszystkiego najlepszego ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biscuit - najpiękniejzy kolor ! :D

    Biorę udział w 30 dniowym challengu blogerskim, może zechcesz wpaść w wolnej chwili i zobaczyć? :)
    Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
    30 DAY BLOG CHALLENGE

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i zestaw :)
    Zapraszam do mnie na recenzję zestawu od NeoNail :)
    http://juliettandjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten zestaw :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zestaw hybryd innej firmy, ale jeszcze ani razu nie wypróbowałam haha :D
    Chyba czas zacząć :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten zestaw, ale nie wiem czy miałabym do tego cierpliwość hah :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :)

    Zapraszam również do siebie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten zestaw i go używam, dla mnie jedna z lepszych inwestycji:))
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  11. (spóźnione) wszystkiego najlepszego kochana! ♡

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram