Classic over classics / white t-shirt & jeans

Czy tylko ja mam takie dni, że otwierając szafę nie mam się w co ubrać? Wydaje mi się, że ten "problem" dotyczy dosyć szerokiego ...


Czy tylko ja mam takie dni, że otwierając szafę nie mam się w co ubrać? Wydaje mi się, że ten "problem" dotyczy dosyć szerokiego grona dziewczyn.

Skoro już taka sytuacja zaistniała, to należy sobie z nią jak najszybciej poradzić. Ja od jakiegoś czasu w takich momentach mówię sobie: "Kaśka, po prostu nie kombinuj" i idąc tym tropem stawiam na klasykę i najprostsze rozwiązania, które sprawdzają się w moim przypadku najlepiej :)



Już nie pierwszy raz ujawniam swoje zamiłowanie do jeansu i prostych t-shirtów. Po prostu lubię klasykę przełamaną dodatkami (nawet czarnymi).

Tym razem założyłam biały t-shirt z H&M, moje ulubione czarne slip-on oraz spodnie znalezione w secondhandzie, które samodzielnie obcięłam i zrobiłam w nich dziurę na kolanie (nareszcie opanowałam technikę szarpania spodni, bez ryzyka ich zniszczenia) :)





Połączenie tak prostych i podstawowych w naszych szafach ubrań zawsze wygląda dobrze i co najważniejsze - jest to mega wygodna opcja podczas zabieganego dnia, kiedy liczy się przede wszystkim dobre samopoczucie w założonych ubraniach :)

Jeżeli chcecie zobaczyć więcej prostych i wygodnych stylizacji, koniecznie zajrzyjcie na moją tablicę  na  Pinterest, gdzie znajdziecie mnóstwo znalezionych przeze mnie inspiracji wpisujących się w tematykę tego posta. Zajrzyjcie również na inne moje tablice. Być może przypadną Wam do gustu wyłapane przeze mnie zdjęcia :)



A co u Was się najlepiej sprawdza pod względem wygody? :)

You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Bardzo fajne fotki :) besos!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste stylizacje są najlepsze!
    Świetnie wyglądasz ;)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja, będę tu zaglądać

    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klasyczne połączenia :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram