Tube skirt & casual t-shirt #outfit

Kto powiedział, że dopasowana spódnica nie może być wygodna i wykorzystana jako element codziennej stylizacji? W moim przypadku takie...


Kto powiedział, że dopasowana spódnica nie może być wygodna i wykorzystana jako element codziennej stylizacji? W moim przypadku takie zestawienie sprawdza się świetnie!








______________________

Uwielbiam do pozornie eleganckich  części garderoby dokładać zwyczajne i proste elementy. Akurat w tej stylizacji jest totalny misz-masz, ponieważ nie jestem nawet w stanie stwierdzić czy sportowy styl wzbogaciłam w dodatki eleganckie czy na odwrót :)

______________


Pojawiają się tutaj również moje ulubione trampki slip-on, które wiernie służą mi już drugi sezon i są to najwygodniejsze trampki jakie kiedykolwiek miałam. Nie mogło oczywiście zabraknąć mojej ulubionej torebki z second-handu, która już kilka razy pojawiała się w moich wcześniejszych stylizacjach. TUTAJ | TUTAJ






















t-shirt - Bershka

skirt - New Yorker
shoes - Feewear
bag - Sagan/ secondhand









_____________________________________

Nareszcie największy stres związany z maturą za mną. Czeka mnie jeszcze egzamin ustny z języka angielskiego a dziś przeżyłam ten z języka polskiego :) Teraz zostaje mi już tylko rozkoszować się wolnym czasem i najdłuższymi wakacjami w życiu ♥ Koniec matur wiązał się również dla mnie z powrotem na bloga i to nie byle jakim, ponieważ planuję już mnóstwo nowych postów oraz walczę z obecnym szablonem. Cieszę się teraz każdą wolną chwilą i tym spokojem psychicznym, że niczym nie muszę się już martwić. Cudowne uczucie ♥
_____________________________________


A Wam jak się podoba obecny wygląd bloga? 

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Super stylizacja :) Do tego wygodna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica, wyglądasz w niej bardzo fajnie. Bluzka także przypadła mi do gustu.
    Zapraszam do siebie http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja idealna na co dzień :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Te ciuchy idealnie na tobie leżą!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram