Cosmetic favourites | summer 2017

Lato to czas, kiedy staram się ograniczyć makijaż do minimum. Skupiam się na nawilżaniu skóry oraz odpowiedniej ochronie przeciwsłonecznej....


Lato to czas, kiedy staram się ograniczyć makijaż do minimum. Skupiam się na nawilżaniu skóry oraz odpowiedniej ochronie przeciwsłonecznej. Niedawno, podczas wakacji w Grecji miałam okazję odkryć i przekonać się do kilku kosmetyków, bez których teraz nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji lub układania fryzury. 



1. Mam jasną karnację i krótka ekspozycja na słońcu wystarczy, żeby mój nos był pełen piegów a cała twarz czerwona.O ile to pierwsze akceptuję i względnie lubię, to jednak wolę bronić się przed pojawieniem tego drugiego efektu. Kolastyna SUPER-MAT - matujący krem ochronny do twarzy na słońce okazał się być strzałem w dziesiątkę! Dzięki niemu faktycznie zapewniałam mojej skórze odpowiednią ochronę, dodatkowo mając ją delikatnie zmatowioną.

2. Olejek do ciała z Dove już od dawna jest zachwalany, jednak ja dopiero niedawno się na niego skusiłam i żałuję, że nastąpiło to tak późno :) Piękny zapach, cudowna konsystencja oraz w końcu bardzo miękka i gładka skóra jeszcze przez długi czas od aplikacji! Sprawdził się świetnie!

3. Zbawienne działanie żelu Effeclar z LaRoche Possay poznałam dopiero wtedy, kiedy przestałam go używać :) Przy pierwszym opakowaniu miałam wrażenie że nie działa. Odstawiłam go i zauważyłam pogorszenie się kondycji skóry. Niedawno, przy okazji promocji w ZIKO kupiłam duże, 200ml opakowanie. Świetnie oczyszcza cerę, jednocześnie ją nawilża i dba o nią. Seria Effeclar tej firmy szczególnie przypadła mi do gustu pod względem codziennej pielęgnacji twarzy :)

4. Mogliście zauważyć na instagramie, że kilka dni przed wyjazdem do Grecji jeszcze bardziej skróciłam włosy. Obawiałam się stylizacji tak krótkiego boba, jednak udało mi się trafić na suchy szampon z Aussie, który rewelacyjnie spisuje się nie tylko w przypadku nagłej potrzeby przedłużenia świeżości włosów, ale również przy świeżo umytych włosach, jako produkt do stylizacji ich. Podnosi ich objętość, lekko matowi i utrwala. Dzięki niemu moje włosy pięknie pachną i dobrze się układają!


To dopiero początek lata i wakacji, jednak ja już trafiłam na swoich faworytów! A Wy miałyście styczność z tymi kosmetykami? Co o nich sądzicie? Koniecznie napiszcie w komentarzu, co jest Waszym niekwestionowanych ulubieńcem w letniej kosmetyczce!

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. mialam probke zelu Effaclar, ale nie widze po nim jakiejs roznicy.. ani nie jest lepiej, ani gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również byłam w posiadaniu próbki i byłam zachwycona wydajnością. Wystarczyła malutka kropelka aby żel pokrył całą twarz! Również działanie było świetne. Kupiłam pełnowymiarowy produkt i się nieco zawiodłam. Dopiero teraz, przy używaniu drugiego opakowania doceniam delikatne działanie tego kosmetyku, bo pomimo tego, że mam 19 lat i moja skóra nie trochę przetłuszcza, to nie bombarduję jej ogromem matujących i mega ściągających kosmetyków, co miałam w zwyczaju robic, będąc przekonaną, że to najlepsze wyście dla mojej skóry. Ten kosmetyk dał mi do zrozumienia, że moja przetłuszczjąca się skóra potrzebuje również odpowiedniego nawilżenia i ochrony :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować ten olejek do ciała z Dove! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! o ile się nie mylę, jest jeszcze w wersji że przepięknymi, złotymi drobinkami. Strzał w dziesiątkę na lato! <3

      Usuń
  3. Lubię ten żel do mycia buźki, ale u mnie niestety trochę wysusza :( Zainteresowałaś mnie tym kremem matującym i mam nadzieję, że pod makijaż mi się sprawdzi, bo na pewno wypróbuję! <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten matujący krem z filtrem wydaje się być ciekawy! Sama bardzo dbam o to, żeby chronić cerę przed słońcem, a dodatkowo matowy efekt by się przydał, bo filtry strasznie się świecą!
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, właśnie kremy z filtrem mają to do siebie że powodują świecenie twarzy.

      Usuń
  5. Mam ten suchy szampon ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić sobie ten olejek do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ten pierwszy kremik mi sie podba bo nienawidze jak świeci mi się twarz po kremie :)
    ONLYDREAMS

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie próbowałam tak wykorzystywać suchego szamponu, moim letnim faworytem jest turkusowy kolorek z semilaca bo pięknie wygląda przy lekko opalonej skórze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze się nie zagłębiałam w lakiery do paznokci, bo moje paznokcie są w tak bardzo opłakanym stanie, że staram się je póki co odbudowywać :(
      A co do szamponu, to jest lepszy niż lakier do włosów!

      Usuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram