Another striped blouse #outfit

Przejrzyjcie mojego instagrama , a przekonacie się,  że większego miłośnika pasków chyba nie znacie.  Chociaż tam i tak pokazuję tylko nami...


Przejrzyjcie mojego instagrama, a przekonacie się, 
że większego miłośnika pasków chyba nie znacie. 
Chociaż tam i tak pokazuję tylko namiastkę mojej obsesji :D
W tym poście mam Wam do zaprezentowania kolejny pasiasty outfit, 
jednak tym razem w wersji idealnej na chłodniejsze, letnie dni :)



               shirt - H&M
               shorts - ZARA (another post)
               belt - secondhand
               shoes - DeeZee (klik)
Lakier na moich paznokciach, to Semilac - Classic Nude 004. 
Uwielbiam ten odcień za to, że czasami przybiera kolor kremowy, wręcz cielisty
 a innym razem wygląda jak przepiękny, pudrowy róż.


You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Paski są dobre na każdą okazję :) Ja również jestem ich wielką fanką, zwłaszcza na bluzkach. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam paski, chociaż latem o wiele bardziej sprawdzają się u mnie te biało-granatowe, które na wakacjach w marynarskim akcencie prezentują się naprawdę świetnie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, to totalnie zapomniałam o marynarskim looku :D
      Jeszcze kilka lat temu, podczas wakacji nad polskim morzem uważałam ten cały styl za totalny kicz, bo faktycznie wtedy był pokazywany w tandetnych odsłonach. Ale od jakiegoś czasu faktycznie można się natknąć na mega stylowe marynarskie stylizacje :D
      Dzięki za inspirację! <3

      Usuń
  3. Mam ten sam docien lakieru do paznikci! Bardzo podobaja mi się buciki :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez kocham paski :) super stylizacja!!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy masz cudowne <3 A stylizacja jak zawsze na plus! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna stylizacja na lato :) Kolorek paznokci bardzo ładny, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram