Summer packing guide - my tips

Wakacje powoli się zaczynają, a co za tym idzie - wymarzone i długo wyczekiwane wyjazdy, wycieczki, podróże. W parze z nimi idzie oczywiści...


Wakacje powoli się zaczynają, a co za tym idzie - wymarzone i długo wyczekiwane wyjazdy, wycieczki, podróże. W parze z nimi idzie oczywiście pakowanie, Dla jednych jest to etap pełen ekscytacji i pozytywnych emocji, ale nie brakuje też takich osób, dla którym kompletowanie odpowiednich ubrań jest po prostu zmorą. Dla jednych i drugich przygotowałam kilka wskazówek, które w moim przypadku się świetnie sprawdziły. 

|1. floral dress - secondhand | 2. black dress - secondhand (H&M) | 3. striped dress - H&M | 4. dress - secondhand |

W sukienkach świetne jest to, że są idealną wakacyjną częścią garderoby dla leniuchów :) Wystarczy założyć ją na kostium kąpielowy i lecieć na plażę lub basen. Wieczorem można dołożyć pasek, torebkę, bomberkę albo katanę jeansową i look na wieczór gotowy! Skarbnicą pięknych, kwiecistych sukienek są oczywiście secondhandy, więc polecam Wam zaglądanie tam w poszukiwaniu unikatowych perełek :)




| 1. blue shirt - new look | 2. striped shirt - secondhand (Marks&Spencer) |

Świetnym rozwiązaniem są również koszule z lekkich i zwiewnych materiałów - narzucone na kostium kąpielowy na plaży lub założone wieczorem, w wersji bardziej glamour.



| 1. secondhand | 2. secondhand - Levi's |


Nie wiem jak wy, ale mnie sie jeszcze nigdy nie udało znaleźć idealnych szortów w sieciówce. Wszystkie, jakie posiadam w mojej szafie to kupione w seconhandzie długie jeansy - własnoręcznie obcięte i potargane. Za kilka złotych można zaopatrzyć się w wymarzone, dopasowane szorty z wysokim stanem, których w zwykłym sklepie w ogóle nie umiem znaleźć.
Jeżeli nie wiecie jak się zabrać za obcinanie spodni, zajrzyjcie do mojego posta z ubiegłego roku
, gdzie zamieściłam kilka najważniejszych wskazówek jak to robić :)





Bywa i tak, że podczas upalnych wakacyjnych dni zdarzają się chłodniejsze wieczory. Nie ma sensu brać wielu bluz czy swetrów. W moim przypadku kurtka jeansowa sprawdziła się świetnie! W poszukiwaniu idealnej kurtki koniecznie zajrzyjcie do secondhandu. Można je tam znaleźć w całkiem dobrym stanie, lub lekko podniszczone - a te wyglądają czasami najlepiej!


| 1. white - deezee.pl | 2. black - McArthur |


Wakacje nie mogą się udać bez chociaż jednej pary mega wygodnych butów! Tutaj chyba panuje pełna dowolność. Każdy kieruje się swoimi własnymi preferencjami. Moje serce od tamtego roku skradły klapki pokazane na powyższym zdjęciu. Nigdy nie byłam w posiadaniu wygodniejszych butów na lato! Każde sandały, trampki mnie obcierały. Wiem, że ten model ma więcej przeciwników niż zwolenników, jednak ja jestem im totalnie oddana! 



A wy co uważacie za totalny must have w swojej walizce podczas wakacji? 
Piszcie w komentarzach co myślicie o moich wskazówkach!

You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Ja tak naprawdę nawet w okresie letnim śmigam w converse ;) Jakoś tak mi wygodniej i rzadko sięgam po klapki, czy sandały. Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak mówiłam - jak kto woli! Converse też należą do mega wygodnych butów, także w pełni rozumiem Twój wybór :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kurtki jeansowe! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalny must have każdego wyjazdu - klasyczne białe Conversy, zwykłe jeansy i basic'owy tshirt - uniwersalne i banalne, ale wystarczy dodać pare efektownych dodatków i każda stylizacja nabiera innego charakteru ;)
    *
    http://bydlinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady, zwłaszcza ta pierwsza, kwiatowa sukienka jest cudowna! Osobiście dorzuciłabym do tego zestawienia jakieś topy albo moje ukochane krótkie bluzeczki.

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje na letnie outfity! Bardzo fajnie, że pokazałaś po kilka opcji z danego "działu" garderoby!
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne porady! Mój must have to krótkie jeansowe spodenki. Bardzo podobają mi się te klapeczki. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki to strzał w 10 na wakacje :D Ja zazwyczaj zabieram ze sobą ich sporo, najlepsze na plaże i nie zajmują dużo miejsca w walizce :D
    I dziękuję za świetny komentarz u mnie :D Takie dają mocnego i motywującego kopa :P <3
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, ogólnie bardzo podoba mi się twój blog *.*
    Super pomysły na stylizacje :)
    Obserwujee :D

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram