Enhance your outfit | PATCHES!

Moda na naszywki, a szczególnie te przedstawiające róże oraz inne roślinne motywy nadal trwa. Fakt, jest to naprawdę interesujący dodatek d...


Moda na naszywki, a szczególnie te przedstawiające róże oraz inne roślinne motywy nadal trwa. Fakt, jest to naprawdę interesujący dodatek do każdej, nawet najnudniejszej stylizacji, ale ubrania znajdujące się w sieciówkach mnie nie porywają. Zresztą po co wydawać pieniądze na coś, co możemy wykonać własnoręcznie, z wielokrotnie lepszym efektem? Zobaczcie jak mnie poszło!




W kwestii naszywek i naprasowanek jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Możemy naszywać na co chcemy i gdzie chcemy. W pasmanteriach możemy zaopatrzyć się w przeróżne motywy już za kilka złotych.

Aplikacja jest banalnie prosta, a ubrania, jakich użyjemy mogą pochodzić z secondhandu i kosztować kilka złotych.

Ja użyłam t-shirtu z H&M (20zł),
spodni z secondhandu (1zł), w których skróciłam nogawki i je postrzępiłam.
Dwie małe różyczki kosztowały po 4 zł, natomiast róża znajdująca się na t-shirtcie - 5 zł.
Dodałam jeszcze pasek z secondhandu kupiony za 3 zł oraz srebrne czółenka na niskim obcasie, które udało mi się dorwać na wyprzedażach w Stradivariusie za 45 zł! :)
Łączny koszt całej stylizacji wynosi 82 zł.


Samo naprasowywanie jest banalnie proste. Wystarczy dobrze nagrzane żelazko :) Przy większych motywach warto troszeczkę wzmocnić aplikację nitką, aby wszystko się trzymało na swoim miejscu, jednak nie zawsze jest to konieczne. Zależy to od jakości kleju :)



Co sądzicie o takich przeróbkach? Też uważacie że to prosty i efektowny sposób na ulepszenie niejednego ciucha?  Jak Wam wychodzą takie kombinacje? 




You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Świetnie ci poszło! Uwielbiam różne naszywki ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło <3
    Zostawiam obserwację <3
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Modnie i tanio bardzo fajnie wszystko się prezentuje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały efekt! Ostatnio sama myślałam nad przerobieniem w ten sposób kilku t-shirtów i bluz.
    Różnica cenowa jest naprawdę kolosalna....

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam, że naszywki to mega opcja, aby wykonać to samemu no i na dodatek dodać 'tego czegoś' każdej stylizacji!

    http://www.szmaratka.pl/

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie zostaw po sobie ślad. będzie mi bardzo miło ♥
jeżeli masz jakieś pytanie, NIE KRĘPUJ SIĘ, ZADAJ JE. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć!

Followers

instainsta

Instagram